eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiModernizacja dachu sali gimnastycznej przy PSP nr 5 - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu sali gimnastycznej przy PSP nr 5 – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pionki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II, 15

1.5.2.) Miejscowość: Pionki

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-670

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 341 42 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: burmistrz@pionki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-786bf43b-f305-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu sali gimnastycznej przy PSP nr 5 – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-786bf43b-f305-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043155/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja dachu sali gimnastycznej PSP 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215596

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 140000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja dachu sali gimnastycznej przy PSP nr 5–etap I W celu realizacji inwestycji Gmina Miasto Pionki posiada niezbędną dokumentację projektową.
2. Działki, na których znajduje się sala gimnastyczna przy budynku głównym PSP Nr 5 (dz. nr ew. 1130, 1131 i 1155/1) leżą w centralnej części miasta Pionki przy ul. Targowej 9. Obiekt jest budynkiem jednokondygnacyjnym parterowym, niepodpiwniczonym, połączonym funkcjonalnie z budynkiem głównym PSP Nr 5 zadaszony łącznikiem. Budynek składa się z sali głównej, pomieszczeń higieniczno – sanitarnych oraz szatni związanych funkcjonalnie z salą gimnastyczną.
3. Zakres prac w I etapie obejmuje prace związane z doszczelnieniem dachu sali gimnastycznej, wykonanie dwóch warstw ocieplenia oraz powłoki przeciwdeszczowej, wymiana obróbek attyki na dachu sali gimnastycznej (należy uwzględnić naddatek na ocieplenie w obróbce blacharskiej), rozbiórka istniejącego koryta oraz dwóch rur spustowych, montaż nowego koryta i rur spustowych.
4. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych i innych prac obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SWZ:
- Projekt modernizacji obiektu użyteczności publicznej poprzez uszczelnienie dachu
i docieplenie budynku (UWAGA! Dotyczy tylko i wyłącznie zakresu prac związanych z etapem I, o którym mowa powyżej);
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- Przedmiar robót;
- Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261320-3 - Kładzenie rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert (wpłynęły 2 oferty), Zamawiający podał kwotę 140 000,00 zł, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Oferta najkorzystniejsza opiewa na kwotę 281 764,83 zł, a więc przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający postanowił nie zwiększać tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

W związku z powyższym postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281764,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345673,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.