eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa dostawy gazu ziemnego dla obiektów Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie i Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawy gazu ziemnego dla obiektów Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie i Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 422 81 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ast.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawy gazu ziemnego dla obiektów Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie i Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19e3fa06-327b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00053111/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla obiektów Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie i Bytomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia - Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje wynikające z obowiązku informacyjnego RODO znajdują się w Rozdziale 20 SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje wynikające z obowiązku informacyjnego RODO znajdują się w Rozdziale 20 SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKK.261.1.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie kompleksowej dostawy gazu ziemnego wysokometanowego, obejmującej sprzedaż oraz dystrybucję do obiektów, na terenie Województwa Małopolskiego i Śląskiego, Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego zlokalizowanej przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie. Paliwo gazowe zużywane jest przez Zamawiającego do celów ogrzewania obiektów i ciepłej wody użytkowej. Dla każdego punktu poboru obowiązuje grupa taryfowa Operatora: W-5.1.
1.1 Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.1.1 Kompleksową dostawę, sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego do obiektu AST zlokalizowanego przy ul. Straszewskiego 21-22 w Krakowie, nr punktu poboru – 8018590365500019394829, nr klienta 424355, taryfa W5, prognozowane zużycie za 6 miesięcy 593 663 kWh/h, moc zamawiana – 330 kWh/h; obiekt przyłączony do OSD Regionu Karpackiego;
1.1.2 Kompleksową dostawę, sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego do obiektu AST zlokalizowanego przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie, nr punktu poboru –8018590365500019395314, nr klienta 424355, taryfa W5, prognozowane zużycie za 6 miesięcy 198 896 kWh/h, moc zamawiana – 122 kWh/h; obiekt przyłączony do OSD Regionu Karpackiego;
1.1.3 Kompleksową dostawę, sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego do obiektu AST zlokalizowanego przy ul. Piłsudskiego 24a w Bytomiu, nr punktu poboru – 8018590365500000034031, nr klienta 424355, taryfa W5, prognozowane zużycie za 6 miesięcy 234 505 kWh/h, moc zamawiana – 121 kWh/h; obiekt przyłączony do OSD Regionu Górnośląskiego.
1.2 Wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie miesięcznie na podstawie faktycznego zużycia gazu w poszczególnych obiektach, zgodnie ze wskazaniami liczników.
1.3 Prognozowane szacunkowe zużycie gazu w okresie 6 miesięcy wynosi 1 027 064 kWh.
1.4 Dostarczany przez Wykonawcę gaz ziemny musi spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach, w szczególności ustawie Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. 2021 poz. 716, z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie, jak i innych związanych z nimi aktach obowiązującego prawa oraz polskimi normami.
1.5 Zamawiający informuje, iż nie jest zwolniony z podatku akcyzowego, dlatego też Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić podatek akcyzowy, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami.
1.5 Zamawiający posiada obecnie zawartą z jednym wykonawcą (Fortum Marketing and Sales Polska S. A.) kompleksową umowę na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego dla wszystkich punktów poboru, obowiązującą do 30 listopada 2021 r., niewymagającą wypowiedzenia. Zamawiający po raz kolejny przeprowadza procedurę zmianę sprzedawcy. Po zakończeniu postępowania Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę zmiany sprzedawcy.
1.6 Termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż do 14 dni od daty prawidłowego wystawienia, nie częściej niż raz w miesiącu, faktur VAT Zamawiającemu, ze wskazaniem punktów odbioru i zużycia i dostarczenia ich zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do nin. SWZ. Zamawiający nie dopuszcza otrzymywania faktur wstępnych (zaliczkowych).
1.7 Termin dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT ustala się na nie więcej niż 7 dni przed terminem zapłaty określonym na fakturze. W razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie automatycznie przedłużony o czas opóźnienia.
1.8 Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu w danym okresie rozliczeniowym wg. ceny jednostkowej wynikającej z oferty Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny: cena 100%.
2. Zamawiający wybrał jako kryterium oceny ofert cenę zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy PZP. Cena za paliwo gazowe nie wpływa na jakość zamówienia, t.j. dostawę i przesył paliwa gazowego. Paliwo gazowe nie może być dostosowane do wymagań Zamawiającego, jest dostarczane w powszechnie przyjętych standardach jakościowych, opisanych w § 38 i § 43 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 z późn. zm.). W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej lub ceny jako jednego z kryteriów wyboru oferty o znaczeniu ponad 60%.
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty w takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale 8 SWZ.
8. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
9. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymają najwyższą ocenę do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający
zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienie postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz w zakresie dystrybucji paliwa gazowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ważną:
a) koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
b) koncesję w zakresie dystrybucji paliw gazowych wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostaw gazu ziemnego) ważną Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego umożliwiającą realizowanie dostaw do punktów odbioru opisanych w Załączniku nr 3 do formularza oferty.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez ten podmiot, na zasadach wskazanych w Rozdziale 8 do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do formularza oferty.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących potencjału technicznego lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 7 SWZ, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do formularza oferty.
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 a do formularza oferty w części dotyczącej podwykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Ponadto, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi złożyć oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik B do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w Rozdziale 6 SWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1b do formularza oferty. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- koncesja w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
- koncesja w zakresie dystrybucji paliw gazowych wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostaw gazu ziemnego) ważna Umowa z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego umożliwiająca realizowanie dostaw do punktów odbioru opisanych w Załączniku nr 3 do formularza oferty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) indywidualną kalkulację ceny oferty sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty,
b) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy: Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
c) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Wadium ustala się w wysokości 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU Santander Bank Polska nr: 91 1500 1487 1214 8007 2258 0000 z adnotacją „Wadium ZKK.261.1.7.2021 – kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla obiektów AST w Krakowie i Bytomiu”.
8. Dowodem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego.
9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w art. 97 ust. 1 pkt 2-4 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci elektronicznej (oryginał pozyskany przez Wykonawcę od gwaranta lub poręczyciela – bez dokonywania jakichkolwiek zmian w dokumencie elektronicznym).
10. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 98 ust.6 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ.
11. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, do upływu terminu składania ofert.
12. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi ,,zabezpieczenie wadium na rzecz Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym znak spr. ZKK.261.1.7.2021 na wykonanie kompleksowej dostawy gazu ziemnego dla obiektów AST w Krakowie i Bytomiu”.
13. Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.
14. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
15. Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
16. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 15, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale XVIII SWZ.
17. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
18. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez
złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
19. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 96 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć:
a) dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców,
b) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub wskazanie w formularzu oferty bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w których Zamawiający może uzyskać te dokumenty dotyczące Wykonawców,
c) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
d) oświadczenie każdego z wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy zawartych w Rozdziale 17 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.