Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00213942/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lipiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipiany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a26921a-d087-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063267/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zaprojektowanie i budowa zadania pn. "Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo wraz z przebudową ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213942
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD-Z.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Batowo w formule zaprojektuj i wybuduj:Etap 1: Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia
Etap 2: Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, operat wodno – prawny dla
uzyskania pozwolenia wodno – prawnego, rozruch.
Etap 1
Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia
Zakres robót:
Zaprojektowanie:
- Lokalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 80m3 /d wraz z zagospodarowaniem terenu i zaprojektowana na ładunek zanieczyszczeń pochodzący od dla 800 RLM
- Kanału odprowadzającego ścieki oczyszczone do odbiornika.
- Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych, projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji
z istniejącą infrastrukturą podziemną.
Etap 2
Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza
Wybudowanie lokalnej oczyszczalni ścieków wraz z zagospodarowaniem terenu.
Na terenie oczyszczalni należy przewidzieć:
-Przepompownię ścieków surowych z kratą koszową ;
-Sitopiaskownik lub kratopiaskownik z odtłuszczaczem;
- Zbiornik retencyjny ścieków surowych o pojemności 10m3;
-Oczyszczalnię składającą się z dwóch równoległych ciągów, każdy dla 400 RLM;
-Komorę tlenowej stabilizacji osadów;
-Urządzenia gospodarki osadowej wraz z wiatą magazynowania odwodnionego osadu;
-Budynek socjalno-techniczny;
-Przepompownię ścieków oczyszczonych;
-Poletko filtracyjne służące do filtrowania ścieków pochodzących z płukania sieci kanalizacji sanitarnej;
-Wiatę;
-Studzienkę do poboru prób;
-Studzienkę przepływomierza;
-Wyminę ogrodzenia , bramę wjazdową automatycznie sterowaną z furtką;
- kanał odprowadzający ścieki oczyszczone do odbiornika;
- zagospodarowanie terenu.
Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi rozruch technologiczny oczyszczalni oraz nadzór nad działaniem oczyszczalni w okresie 3 miesięcy po rozruchu technologicznym oraz przedłoży dokumenty potwierdzające osiągnięcie wymaganego stopnia oczyszczania ścieków, zgodnie z pozwoleniem wodno – prawnym.
UWAGA
Na terenie, na którym projektuje się oczyszczalnię ścieków dz. nr 1/5 znajduje się istniejąca oczyszczalnia ścieków – rów cyrkulacyjny oraz poletka osadowe, Podczas budowy nowej oczyszczalni ścieków należy zachować ciągłość oczyszczania ścieków.
Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 7 – Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU).
-Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553,
967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762,1890, 1963, 2029) i aktach wykonawczych, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
-Przedmiot zamówienia należy wykonać tak, aby spełniał swoją funkcję, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa polskiego i wspólnotowego oraz zgodnie z normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej jak i dobrą praktyką.
-Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 3, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i
technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii
przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej.
Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/ urządzenie proponowane, jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w
warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
- Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonywane było przez osoby posiadające stosowne uprawnienia w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia (do projektowania i kierowania robotami), zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023, poz. 334). W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 4132800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ujęcia wody na terenie hydroforni w miejscowości Krasne w formule zaprojektuj i wybuduj:Etap 1: Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia
Etap 2: Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, rozruch.
Etap 1
Kompletne opracowanie projektowe dla wszystkich branż stanowiących przedmiot zamówienia Zakres robót:
Zaprojektowanie ujęcia wody na terenie hydroforni
Etap 2
Roboty budowlano – montażowe, obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, rozruch.
Przebudowa ujęcia wody
Dostawa i montaż zbiornika retencyjnego o pojemności 50m3 wykonanego z elementów stalowych (stal niskowęglowa), atestowanych. Zbiornik składa się z płaszcza w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu płaskim dnem, a od góry stożkowym dachem. W dachu znajduje się komin wentylacyjny oraz króciec do montażu sondy pomiaru poziomu lustra cieczy w zbiorniku. Zbiornik posiada dwa włazy rewizyjne: - na dachu właz prostokątny z izolowaną pokrywą, - w dolnej części płaszcza właz okrągły. Ponadto zbiornik wyposażony jest w drabinę zewnętrzną oraz wewnętrzną umożliwiającą
bezpieczne wejście do wnętrza zbiornika. W skład wyposażenia technologicznego zbiornika wchodzi również wewnętrzne orurowanie. W ramach przebudowy należy również podłączyć zbiornik do istniejącej instalacji oraz przeprowadzić uruchomienie. Wszystkie króćce przyłączeniowe zakończone są kołnierzami na ciśnienie PO=1,0 MPa. Zbiornik musi posiadać izolację termiczną. Na terenie ujęcia wody w Krasnem istnieją dwa zbiorniki betonowe po 100 m3 każdy wybudowane na potrzeby PGR-u. Stan techniczny zbiorników wskazuje na konieczność ich wymiany. Dla obecnego zapotrzebowania na wodę wystarczający jest jeden zbiornik 50m3.
Planowane do realizacji roboty budowlane w zakresie przebudowy ujęcia wody:
- Wyłączenie z eksploatacji istniejących zbiorników;
- Wykonanie płyty fundamentowej pod nowy zbiornik;
- Dostawa i montaż nowego zbiornika stalowego o pojemności 50m3;
- Wykonanie nowych rurociągów połączeniowych.
Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 7 – Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU).
Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi rozruch technologiczny zbiornika oraz nadzór nad jego działaniem w okresie 3 miesięcy po rozruchu technologicznym.
-Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762,1890, 1963, 2029) i aktach wykonawczych, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
-Przedmiot zamówienia należy wykonać tak, aby spełniał swoją funkcję, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa polskiego i wspólnotowego oraz zgodnie z normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej jak i dobrą praktyką.
-Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w ust. 3, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza
oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 16 i 99 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i
technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego, przy czym przyjmuje się, że wszelkie materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały/urządzenia oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego oraz zużycie energii
przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie może być wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez
Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dany materiał/ urządzenie proponowane, jako równoważne nie jest prototypem tj. jest sprawdzone w działaniu w zastosowaniach podobnej natury i w warunkach przynajmniej takich, jak w planowanych robotach, pracuje na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
- Zamawiający wymaga, aby zamówienie wykonywane było przez osoby posiadające stosowne uprawnienia w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia (do projektowania i kierowania robotami), zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2023, poz. 334). W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 246000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5822200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7588483 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do dnia 19.02.2024r. do godz. 9.00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.