Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00148914/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bf0374-bf43-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3946674,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje rozbudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej numer 196010N, obręb Szymany, dz. nr 814/4, obręb Nowiny dz. nr 151, 152, 153, 3225/2, 3225/1139/3 - o łącznej długości – 1.055,00 mb., inwestycja przebiega przez teren linii kolejowej – obręb Nowiny, dz. nr 157.Rozbudowa drogi gminnej numer 196010N ma na celu uzyskanie parametrów technicznych, które spełnią wymagania dla drogi ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdów z drogi krajowej i powiatowej, przejazdu kolejowo – drogowego kat. C, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres robót obejmuje:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
• wycinkę drzew i zakrzaczenia,
• wykonanie robót ziemnych,
• profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podłoża z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z betony asfaltowego,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów oraz poboczy,
• wykonanie oznakowania zgodnie z SOR.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 9 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu- 1 x 2
- korona drogi - 6,00 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- mijanka długości - 40,0 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na daszkowy o spadku - 2 %
- spadek pobocza - 6 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 1,25 m,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi - wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji
z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11S,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. - 5 cm, AC 16W,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
Razem: 31 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w teren pasa drogowego.
Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe wg. projektu.
Roboty ziemne będą związane z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi. W przypadku wystąpienia w koronie drogi gruntów nienośnych należy dokonać wymiany gruntu do stropu warstwy gruntów nośnych. Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 710034,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje rozbudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej numer 196017N, obręb Romany, dz. nr 202, obręb Zielonka dz. nr 148, 147/2, 147/3, 152/3 - o łącznej długości – 2.094,00 mb.Rozbudowa drogi gminnej numer 196017N ma na celu uzyskanie parametrów technicznych, które spełnią wymagania dla drogi ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowań dróg gminnych, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres robót obejmuje:
• wycinkę drzew z karczowaniem pni,
• wykonanie robót ziemnych,
• profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podłoża z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z betony asfaltowego,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów oraz poboczy,
• wykonanie oznakowania zgodnie z SOR.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie wydłużenia przepustu DN 600 mm,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2,
- korona drogi - 6,00 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- mijanka długości - 40,0 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na daszkowy o spadku - 2 %
- spadek pobocza - 6 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 1,25 m.
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i G 3 obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11S,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. - 5 cm, AC 16W,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR min. 25% - 20 cm.
Razem: 21 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w teren pasa drogowego.
Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Na odcinkach kabli energetycznych, które przechodzą pod jezdnią i zjazdami założyć rury ochronne dwudzielne.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR.
Roboty ziemne będą związane z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi. W przypadku wystąpienia w koronie drogi gruntów nienośnych należy dokonać wymiany gruntu do stropu warstwy gruntów nośnych.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1776386,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Nowe Gizewo, dz. nr 85, 82/9, 87/2 - o łącznej długości – 507,50 mb.Przebudowa drogi wewnętrznej ma na celu uzyskanie parametrów technicznych, które spełnią wymagania dla drogi ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdów z dróg wewnętrznych
i nieruchomości oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres robót obejmuje:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie robót ziemnych,
• profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podłoża z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej i z betony asfaltowego,
• wykonanie zjazdów, miejsc postojowych oraz poboczy,
• przełożenie kabla energetycznego SN na długości - 193 metrów.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z betonu asfaltowego o szerokości od 3,50 do 5,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2,
- korona drogi - od 6,00 do 7,00 m,
- szerokość jezdni - 3,50 - 5,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na daszkowy o spadku - 2 %
- spadek pobocza - 6 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 0,75 - 1,25 m.
- przecięcie krawędzi jezdni i zjazdu ścięte skosem o proporcji n: m, gdzie n = m ≥ 1,50 m.
Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z bitumicznej o szerokości od 3,5 do 5,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1/G 2 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni.
Konstrukcja jezdni z betonu asfaltowego:
- nawierzchnia ścierna ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11 S,
- nawierzchnia wiążąca z betonu asfaltowego o gr. - 5 cm, AC 16 W,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 25% - 10,0 cm.
Razem: 41 cm.
Konstrukcja jezdni, zjazdów i miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej:
- nawierzchnia z kostki betonowej - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa - 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 25% - 10,0 cm.
Razem: 44 cm.
Obramowanie nawierzchni należy wykonać z opornika betonowego 12x25 cm. Opornik ustawiać na ławie betonowej oporem betonu C 12/15. Zjazdy obramować opornikiem 12x25 lub krawężnikiem 15/22 cm na ławie betonowej z oporem.
Odwodnienie.
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w teren pasa drogowego.
Regulacja urządzeń w drodze.
Wyregulować wysokościowo włazy do studni oraz zawory wodociągowe do projektowanych rzędnych nawierzchni. Do regulacji włazów użyć fabrycznych pierścieni regulacyjnych z betonu.
Rury ochronne.
Na odcinkach kabli energetycznych, które przechodzą pod jezdnią i zjazdami założyć rury ochronne dwudzielne.
Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Roboty ziemne będą związane z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi. W przypadku wystąpienia w koronie drogi gruntów nienośnych należy dokonać wymiany gruntu do stropu warstwy gruntów nośnych.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 515197,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 108/8, gm. Szczytno. - o łącznej długości – 343,30 mb.Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 108/8 - o łącznej długości – 343,30 mb.
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą gminną.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi - 5,50 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m
- szerokość zjazdów na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji
z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11S D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem: 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocza.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, profilowane i zagęszczone mechaniczne na odcinku wykonanej warstwy bitumicznej, Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11S D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem: 38 cm.
Konstrukcja nawierzchni dojść do furtek z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem: 39-41 cm.
Regulacja urządzeń w drodze.
Wyregulować wysokościowo zawory wodociągowe do projektowanych rzędnych nawierzchni.
Rury ochronne - na odcinkach kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, które przechodzą pod jezdnią i zjazdami założyć rury ochronne dwudzielne.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
b) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 117/5, gm. Szczytno - o łącznej długości – 205,40 mb.
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 117/5 - o łącznej długości – 205,40 mb., w ramach której zakłada się:
Przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą gminną.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji
z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11S D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem: 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocza.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, profilowane i zagęszczone mechaniczne na odcinku wykonanej warstwy bitumicznej, Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 560524,39 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 419/4 w miejscowości Olszyny gm. Szczytno. - o łącznej długości – 150,00 mb.Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej dz. nr 419/4 w miejscowości Olszyny - o łącznej długości – 150,00 mb.
Przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z droga wewnętrzną, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą wewnętrzną.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku- 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
b) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 419/8 i 421/1 w miejscowości Olszyny gm. Szczytno - o łącznej długości – 240,10 mb.
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej dz. nr 419/8 i 421/1 w miejscowości Olszyny - o łącznej długości – 240,10 mb.
Przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z droga wewnętrzną, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą wewnętrzną.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314310-7 - Układanie kabli
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
4.5.5.) Wartość części: 384532,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949503,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1044814,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950907,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy nie są znani na etapie składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950907,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2097953,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2207711,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2207711,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy nie są znani na etapie składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2207711,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 763079,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993244,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 763079,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy nie są znani na etapie składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 763079,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623672,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692273,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691832,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowych Mirosław Edmund Głażewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451235105
7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 11
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW GŁAŻEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW GŁAŻEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691832,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451761,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521833,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505222,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawcy nie są znani na etapie składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505222,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka
- Zakup remontera na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Szczytnie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - produktów pozostałych dla DPS w Szczytnie na 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025
- Dostawa materiałów stolarskich
- DOSTAWA KRZESEŁ I SZAFEK NOCNYCH
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "Utworzenie żłobka gminnego w m. Sławno"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.