Og³oszenie z dnia 2021-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00247768/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00336974/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa p³yt serologicznych i podk³adu nieprzemakalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wckik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa p³yt serologicznych i podk³adu nieprzemakalnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dfa31e8e-3259-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00241608
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002208/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Sprzêt jednorazowy
1.2.2 Materia³y medyczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej zawiera Rozdzia³ IX SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informujê, ¿e: 1. Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ informuje Pana/ni±, ¿e administratorem Pana/ni danych osobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzib± w Warszawie przy ul. Koszykowej 78. Adres korespondencyjny: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ, 00-671 Warszawa, ul. Koszykowa 78. 2.Pana/ni dane osobowe przetwarzane bêd± w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w postêpowaniu przetargowym organizowanym przez Wojskowe Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzib± w Warszawie. 3. Administrator danych powo³a³ Inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê poprzez: adres korespondencyjny: 00-671Warszawa, ul. Koszykowa 78, numer telefonu: 261 846 185, adres e-mail: edu@wckik.pl. 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy; 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 10. nie przys³uguje Pani/Panu: - prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych;- prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 52/D/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P³yty serologiczne jednorazowego u¿ytku bezbarwne 5x9 zag³êbieñ. Wielko¶æ zamówienia: 3.900 sztuk. Termin wa¿no¶ci co najmniej 12 miesiêcy od dnia dostawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
a) formalnym, tj. spe³nienia warunków podanych w SIWZ (wymagana dokumentacja).
b) merytorycznym, poprzez:
− sprawdzenie zgodno¶ci oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia,
− wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poni¿ej kryteriami.
W tym etapie bêd± rozpatrywane oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez Wykonawców nie podlegaj±cych wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podk³ad nieprzemakalny o wymiarach: 80-85x160-175cm Gruby, z grub± warstw± ch³onn±, nie wywo³uj±cy uczuleñ i otaræ naskórka. Kolor bia³y. Opakowanie maks. 75 sztuk. Wielko¶æ zamówienia: 750 sztuk.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta oceniana bêdzie pod wzglêdem:
a) formalnym, tj. spe³nienia warunków podanych w SIWZ (wymagana dokumentacja).
b) merytorycznym, poprzez:
− sprawdzenie zgodno¶ci oferowanego asortymentu z przedmiotem zamówienia,
− wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z podanymi poni¿ej kryteriami.
W tym etapie bêd± rozpatrywane oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu, z³o¿one przez Wykonawców nie podlegaj±cych wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa wart.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
e) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,
f) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
g) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
h) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Zamawiaj±cy ¿±da aby wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe:a) w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 1, w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
• próbka* (opis dok³adny),
• deklaracja zgodno¶ci,
• zg³oszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
b) w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 2, w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da:
• deklaracji zgodno¶ci.
2) Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
* próbka winna byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert, z zastrze¿eniem pkt 2.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 1, w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:• próbka (opis dok³adny),
• deklaracja zgodno¶ci,
• zg³oszenie do bazy danych Prezesa URPLWMiPB na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych lub powiadomienie Prezesa URPLWMiPB o wprowadzeniu wyrobu na terytorium RP na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
b) w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 2, w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da:
• deklaracji zgodno¶ci.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o podwykonawcach w o¶wiadczeniu.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e w o¶wiadczeniu czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiaj±cy uzna, i¿ ca³o¶æ zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
4. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. np. ³±cz±c siê w konsorcja lub spó³ki cywilne lub inn± formê prawn±.
5. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wraz z ofert± sk³adaj± stosowne pe³nomocnictwo uprawniaj±ce do wykonania okre¶lonych czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u pe³nomocnictwa lub notarialnie po¶wiadczonej kopii pe³nomocnictwa.
7. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie ze SWZ;
2) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej - dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
8. Zamawiaj±cy w toku prowadzonego postêpowania bêdzie przesy³a³ wszelk± korespondencjê do pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
9. Przepisy dotycz±ce pojedynczego Wykonawcy maj± zastosowanie do pe³nomocnika, o którym mowa w ust. 5 i 7, ze skutkiem prawnym wobec wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
10. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia oraz solidarnej odpowiedzialno¶ci za realizacjê zamówienia,
2) okre¶lenie szczegó³owego zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 58 ustawy, brak podstaw do wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie; wobec powy¿szego wszystkie o¶wiadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw do wykluczenia wymagane w postêpowaniu sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie wystêpuj±cych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w paragrafie 9 projektu umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-29 14:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wckik/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 14:35
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-11-27
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych czê¶ci wód powierzchniowych dla których nie by³o mo¿liwo¶ci wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z czê¶ciow± wymian±, monta¿ rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. ¯wirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej przeciwpo¿arowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów i narzêdzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materia³ów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przy³bic i jednorazowa dostawa drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawy materia³ów medycznych ujêtych w 5 zadaniach asortymentowych
- IG£Y INIEKCYJNE I PRZYRZ¡DY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IG£Y I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIA£ÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DÊBICY
- Zakup i sukcesywne dostawy artyku³ów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania ¶ladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.