eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na gorąco - część III , IV i V



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na gorąco - część III , IV i V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631281080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-851

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618593430

1.5.8.) Numer faksu: 618593429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.poznan.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni dróg masą bitumiczną na gorąco - część III , IV i V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73bb687-2b2d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000654/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp.



Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych ( t. j Dz.U z 2021, poz. 1129 ze zm.) w ramach zamówienia z wolnej ręki do umowy NR WD.262.20.2021 z dnia 22.04.2021r, NR ZDP.262.21.2021 z dnia 22.04.2021r., WD.262.22.2021 z dnia 22.04.2021r.,zawartych w wyniku postępowania nr WZ.261.2.3.2021, na Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco (ogłoszenie nr 2021/BZP 00016085/01 z dnia 2021-03-11).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.261.2.39.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178040,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2406P, 2407P, 2434P, 2025P, 2029P, 2393P, 2394P, 2395P, 2513P na terenie gmin Czerwonak i Murowana Goślina.
Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną.
Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki.
Wartość robót nie przekroczy kwoty 75 000,00 zł brutto.
Nadzór: Jarosław Czaykowski

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 60971,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2147P, 2407P, 2408P, 2409P, 2410P, 2411P, 2429P, 2435P, 2436P, 2437P, 2439P, 2441P, 2443P, 2445P, 2446P, 2473P, 2483P, 2484P, 2485P, 2486P, 2487P, 2488P, 2489P. 2512P, 2514P, na terenie gmin Kostrzyn, Swarzędz, Pobiedziska
Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną.
Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki.
Wartość robót nie przekroczy kwoty 75 019,00 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 60980,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych następujących dróg powiatowych nr : 2410P, 2429P, 2438P, 2440P, 2441P, 2446P, 2447P, 2461P, 2464P, 2468P, 2470P, 2471P, 2472P, 2473P, 2476P, 2477P, 2478P, 2480P, 2489P, 3773P, na terenie gmin Kleszczewo, Kórnik
Remont obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, oraz wypełnienie ubytków masą bitumiczną.
Zakresy robót objętych zamówieniem uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 Mg wbudowanej mieszanki. Wartość robót nie przekroczy kwoty 69 000,00 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 56089,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BRIKBAU Anna Nowacka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU SPEC Przemysław Szczepański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721008580

7.3.3) Ulica: ul. Śremska 27

7.3.4) Miejscowość: Kórnik

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Wielobranżowych Kubiaczyk Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891762719

7.3.3) Ulica: Kokoszki 25

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75019,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BRIKBAU Anna Nowacka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SPEC Przemysław Szczepański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721008580

7.3.3) Ulica: ul. Śremska 27

7.3.4) Miejscowość: Kórnik

7.3.5) Kod pocztowy: 62-035

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.