eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUporządkowanie gospodarki wodnościekowej w Gminie Mielec



Ogłoszenie z dnia 2022-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodnościekowej w Gminie Mielec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177730590

1.5.8.) Numer faksu: 177730592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bieniek@ug.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminamielec.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodnościekowej w Gminie Mielec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1905335f-dd86-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038859/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Uporzadkowanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Mielec - budowa zbiornika wody czystej oraz studni głębinowych S-5 i S-6, - budowa kanalizacji sanitarnej w Podleszanach i Ksiąznicach - powtórzony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Inwestycji Strategicznych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPM.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9563233,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pod nazwą:
,, Uporządkowanie gospodarki wodnościekowej w Gminie Mielec" polegające na rozbudowie stacji uzdatniania wody w
Rzędzianowicach w tym budowa zbiornika i sieci wodociągowej łączącej studnie głębinowe S-5 i S-6 oraz kanalizacji
sanitarnej w miejscowości Podleszany - Książnice .
W ramach budowy sieci wodociągowej służącej do poboru wody surowej przyjęto do realizacji:
- Zawieszenie pomp głębinowych na rurach pompowych wraz z przyrządami centrującymi
- Montaż napowierzchniowych obudów termoizolacyjnych
- Montaż wodomierzy z impulsatorem ( 1 impuls/100 litrów )
- Montaż rurociągów wody surowej PE Ø 160 mm o długości:
a) S-5 – SUW ok. 370 m;
b) S-6 – SUW ok. 871,50 m;
- Montaż kabli zasilających typu YAKxs 4x35 mm2 aluminium o długości ok. 1,353 m (880 m + 473 m);
- Montaż kabli sterujących typu: ziemny, koloru czarnego 5x2,5 mm2 - 1,353 m (880 m + 473 m);
- Montaż skrzynek z radiomodemami przy studniach– szt. 2 kompatybilne z istniejącym systemem SUW
Rzędzianowice;
- Montaż ogrodzenia z elementów gotowych (cokoliki betonowe + słupki + moduły
ogrodzeniowe) 5m x 5m
W ramach rozbudowy SUW Rzędzianowice przyjęto do realizacji budowę zbiornika wody uzdatnionej
V=300m3 wraz z infrastrukturą:
- Budowa nowego żelbetowego zbiornika wody uzdatnionej o pojemności 300m3;
- Budowa rurociągów między obiektowych o łącznej długości ok 30mb. z rur PE o średnicy Ø 160mm - Ø200mm.
- Budowa kabla sterowniczego łączący projektowany zbiornik wody uzdatnionej z budynkiem stacji uzdatniania wody.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót dla poszczególnych części Załącznik nr 7B (na podstawie których
należy wykonać kosztorysy ofertowe – element składowy oferty – wynagrodzenie kosztorysowe ), projekt Załącznik 7A oraz
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik 7C,które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
Uwaga: Przedmiar robót dot. budowy kanalizacji sanitarnej obejmuje zakres z PZT – arkusz nr 5,6,7 w całości oraz część
arkusza 3 i 4 ( linia rozgraniczająca czerwona)
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej projektach opisach technicznych, rysunkach,
przedmiarach robót ,ST zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie
materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz ,,lub
równoważne”. Zastosowane w dokumentacji technicznej nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie
doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i
technologicznych. Zamawiający zgadza się na zastosowanie innych równoważnych materiałów niż przyjęte w projekcie pod
warunkiem zastosowania kompletnych systemów o parametrach nie gorszych niż przyjęte w projekcie. Wykonawca który
powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty
budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
w wybranej przez Wykonawcę dowolnej części zamówienia.
Zadanie realizowane w oparciu o wstępną promesę do realizacji zadania inwestycyjnego w ramach Rządowego Funduszu
Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z art. 257 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia niniejszego postępowania jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN,
przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego
przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
- Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny
posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
- W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp
Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w
dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i
systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując
dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy
wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane
parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz
o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie
negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje
urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez
niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane
spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardy
przedstawiają warunki techniczne,
eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazane marki lub
nazwy handlowe określają klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
- Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów , przedmiarów na podstawie których należy
wykonać kosztorysy ofertowe, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie
przedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
- Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji przetargowej jak również
propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje
z właściwymi projektantami.
- Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i
wody.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie robót i zaplanowanie robót, tak aby umożliwić zarówno
funkcjonowanie szkoły jak i bezpieczne wykonywanie robót budowlanych.
- Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części - art. 91
ust. 2 ustawy PZP:
• Podzielenie zadania na części spowodowało by wyższe koszty i trudności w skoordynowaniu realizacji inwestycji przy
większej ilości wykonawców z uwagi na konieczność rozpoczęcia i zakończenia robót całego zakresu opisanego
zamówienia w tym samym czasie.
• Przedmiotowe zamówienie nie może być przeprowadzone z podziałem na części z uwagi na dofinansowanie w ramach
Rządowego Programu Polski Ład jako jedno przedsięwzięcie. Podzielenie zadania na części spowodowało by dla
Wykonawcy, który wykonywałby mniejszy zakres konieczność oczekiwania na zapłatę należności do momentu zakończenia
całości zakresu objętego zamówieniem.
Zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11917704,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12374221,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11917704,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ,,BUDPMONT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130019829

7.3.3) Ulica: Przy Torze 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9689190,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.