Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00131055/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00137005/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
- 2022/BZP 00211438/01 - Wynik z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadań remontowo-inwestycyjnych na terenie Sosnowca z zakresu remontów pomieszczeń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,82229,788800573c2564905bda85a8a9ef932b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zadań remontowo-inwestycyjnych na terenie Sosnowca z zakresu remontów pomieszczeń.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2867a3c2-bbb8-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131055/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.28.2022.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: Realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie Sosnowca z zakresu remontów pomieszczeń.2. Część 1 -Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 9 przy ul. B. Mieroszewskich 54.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2a) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 159380,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: Realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie Sosnowca z zakresu remontów pomieszczeń.2. Część 2 -Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 25 przy ul. Krasickiego 1
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2b) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 274618,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: Realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie Sosnowca z zakresu remontów pomieszczeń.2. Część 3 -Remont magazynów w kuchni i pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 27 przy ul. Grabowej 2
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2c) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 243144,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: Realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych na terenie Sosnowca z zakresu remontów pomieszczeń.2.Część 4 -Remont pomieszczeń Zespole Szkół nr 2 przy ul. Prusa 253 a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia – zawiera Załącznik nr 2d) do SWZ – w skład, którego wchodzą: decyzje i przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 88394,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Raczyński INVESTMENT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 629-238-42-51
7.3.3) Ulica: Pogoria 6/4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Raczyński INVESTMENT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 629-238-42-51
7.3.3) Ulica: Pogoria 6/4
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61828,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61828,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budeks Maks
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 658-170-56-90
7.3.3) Ulica: Bedlenko 69
7.3.4) Miejscowość: Końskie
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61828,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
- Modernizacja boiska ogólnodostępnego przy ZSO nr 14 przy ul. Kisielewskiego 4B w Sosnowcu
- Dwukrotne koszenie terenów zielonych zarządzanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
- Dostawa wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej Nr 9 przy ul. Wawel 15 w Sosnowcu".
- Świadczenie usługi związanej z zapewnieniem opieki nad bezdomnymi i odebranymi w wyniku interwencji zwierzętami gospodarskimi z terenu Gminy Sosnowiec
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin. Cztery części
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- Przebudowa warsztatów szkolnych ZSE w Lublinie, ul. Wojciechowska 38
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.