eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa urządzeń firmy Fortinet



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń firmy Fortinet

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń firmy Fortinet

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b3be55f-ce32-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Systemy bezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.30.2023.SK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 13 fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń Fortinet, zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy.
2) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24 miesięcy gwarancji Producenta na dostarczony przedmiot zamówienia.
3) Wykonawca musi posiadać uprawnienie producenta sprzętu i kontraktów serwisowych firmy Fortinet do ich sprzedaży.
2. Równoważność
W celu utrzymania standaryzacji urządzeń sieciowych oraz pełnej ich kompatybilności, w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wskazał znak towarowy Fortinet jako wzorzec funkcjonalno-jakościowy przedmiotu zamówienia. Oznacza to tym samym, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych, równoważnych z parametrami sprzętu określonego we wzorcu, o ile jednocześnie zostaną zachowane pozostałe wymagania określone w SWZ i oferowane urządzenia będą w pełni i poprawnie funkcjonowały z posiadaną i użytkowaną infrastrukturą sieciową Zamawiającego, zapewniając w szczególności:
– dla urządzeń UTM wykorzystanie mechanizmu klastra HA typu Active-Passive i Active-Active (konieczność równoległej pracy w podstawowej oraz zapasowej serwerowni zamawiającego) oraz przeniesienia zakupionej i trwającej opieki serwisowej z istniejących na nowo zakupione urządzenia,
– dla urządzenia AP, centralne zarządzanie ich konfiguracją w ramach posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury sieci WLAN.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego produktu leże po stronie Wykonawcy.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające tą równoważność oraz zapewnić dodatkowo w ramach dostawy przedmiotu umowy, dla dwóch pracowników Zamawiającego, całą ścieżkę certyfikowanych szkoleń producenta urządzeń w zakresie ich konfiguracji i administracji.
Dokumentacja Wykonawcy mająca potwierdzić równoważność, zostanie przesłana do firmy Fortinet, celem jej weryfikacji pod kątem równoważności ze wzorcem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330616,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330616,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330616,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTALIO Makieła Mikołajczyk Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 301294572

7.3.3) Ulica: ul. Piękna 30

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-591

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330616,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.