Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142836/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia na terenie Gminy Dobczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.dobczyce.pl/BIP/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia na terenie Gminy Dobczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e6d64f-c78a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039983/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Wykonanie oświetlenia na terenie Gminy Dobczyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.315.2022.ANSU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 555634,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 1 – Zadanie 1 pn.: „Budowa oświetlenia drogi łączącej ul. Witosa z ul. Szkolną.” obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy oświetlenia drogi łączącej ul. Witosa z ul. Szkolną w m. Dobczyce, Osiedle Jagiellońskie, dz. nr 2755/5, 2755/4, 2755/3, 2755/1, 2754/7, 1474/2, - Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej do 1 kV oświetleniowe4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 52330,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 2 - Zadanie 2 pn.: „Wykonanie oświetlenia ulicznego ul Armii Krajowej oraz ul. Szkolnej (boczna).” obejmująca zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie;4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 102553,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 3 – Zadanie 3 pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr K1954 Dziekanowice – Sieraków.” obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie:ETAP I Budowa oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr K1954 Dziekanowice – Sieraków Sołectwo Dziekanowice i Sieraków
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 289206,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 4 – Zadanie 4 pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w przysiółku Dziuraki – Sołectwo Kornatka” obejmująca zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 87146,99 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr 5 – Zadanie 5 pn.: „Wykonanie oświetlenia drogi koło p. K. -Sołectwo Skrzynka” obejmująca zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24396,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94817,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127626,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94817,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień wspólnik spółki cywilnej Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień Anna Skupień
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Anna Skupień wspólnik spółki cywilnej Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień Anna Skupień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770052591
7.3.3) Ulica: Jontkowa Górka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-224
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94817,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92576,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138741,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92576,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień wspólnik spółki cywilnej Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień Anna Skupień
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Anna Skupień wspólnik spółki cywilnej Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień Anna Skupień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770052591
7.3.3) Ulica: Jontkowa Górka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-224
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92576,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160272,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323069,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160272,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień wspólnik spółki cywilnej Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień Anna Skupień
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Anna Skupień wspólnik spółki cywilnej Zakład Wykonawstwa Energetycznego s.c. Marek Skupień Anna Skupień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770052591
7.3.3) Ulica: Jontkowa Górka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-224
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160272,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112683,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146088,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112683,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU Pumar Marcin Puch s.c. wspólnik spółki cywilnej PHU Pumar Marcin Puch Paweł Sobczak s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Pumar Paweł Sobczak s.c. wspólnik spółki cywilnej PHU Pumar Marcin Puch Paweł Sobczak s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832075856
7.3.4) Miejscowość: Koźmice Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU PUMAR MARCIN PUCH, PAWEŁ SOBCZAK SPÓLKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU PUMAR MARCIN PUCH, PAWEŁ SOBCZAK SPÓLKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112683,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31250,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51394,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31250,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU Pumar Marcin Puch s.c. wspólnik spółki cywilnej PHU Pumar Marcin Puch Paweł Sobczak s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PHU Pumar Paweł Sobczak s.c. wspólnik spółki cywilnej PHU Pumar Marcin Puch Paweł Sobczak s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832075856
7.3.4) Miejscowość: Koźmice Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU PUMAR MARCIN PUCH, PAWEŁ SOBCZAK SPÓLKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU PUMAR MARCIN PUCH, PAWEŁ SOBCZAK SPÓLKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31250,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.