Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00057507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a8ca712-b907-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Słodycze reklamowe - bombonierki i czekolady świąteczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00057507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.4.2024.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29193,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (wraz z wniesieniem towaru na III p. do pok. 322) słodyczy reklamowych - czekolad i bombonierek świątecznych dla Dzielnicy Bielany w roku 2024, zwana dalej przedmiotem umowy, zgodnie z niżej wymienionymi parametrami:
1) 600 szt. tabliczek czekolady, w tym:
a) 300 szt. tabliczek czekolady mlecznej o minimalnej zawartości masy kakaowej 25%. Każda tabliczka powinna być udekorowana liofilizowanymi owocami (minimum 1% masy netto produktu), takich jak np.: maliny, truskawki, żurawina. Dopuszcza się dodatkowo posypkę z orzechów takich jak np.: pistacje, migdały, orzechy włoskie. Łączna masa netto czekolady z owocami nie może być mniejsza niż 100 g. Czekolady nie mogą być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Opakowanie powinno być wykonane z grubego, matowego papieru, od frontu z przezroczystą folią umożliwiającą wyeksponowanie czekolady z owocami. Każde opakowanie winno mieć możliwość naniesienia grafiki 4+0, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu.
b) 300 szt. tabliczek czekolady ciemnej o minimalnej zawartości masy kakaowej 50%. Każda tabliczka powinna być udekorowana liofilizowanymi owocami (minimum 1% masy netto produktu), takich jak np.: maliny, truskawki, żurawina. Dopuszcza się również posypkę z orzechów tj.: pistacje, migdały, orzechy włoskie. Łączna masa netto czekolady z owocami nie może być mniejsza niż 100 g. Czekolady nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Opakowanie powinno być wykonane z grubego, matowego papieru o wymiarach, od frontu z przezroczystą folią umożliwiającą wyeksponowanie czekolady z owocami. Każde opakowanie winno mieć możliwość naniesienia grafiki 4+0, która zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu.
c) produkty wymienione w lit. a i b powyżej, należy dostarczyć maksymalnie do dnia 15 marca 2024 r.
2) 600 szt. świątecznych bombonierek bożonarodzeniowych:
a) zawierających czekoladki/pralinki w liczbie minimum 16 sztuk, z których przynajmniej 4 mają być niepowtarzalne, o różnych formach zdobienia, kształtach i kolorach. Dopuszcza się możliwość kształtów i zdobień zarówno nawiązujących do Świąt Bożego Narodzenia, jak i standardowych. Czekoladki/pralinki powinny zawierać minimum 25% masy kakaowej w wypadku czekoladek/pralinek z czekolady mlecznej oraz o minimum 50% masy kakaowej w wypadku czekoladek/pralinek z czekolady ciemnej. Łączna masa netto produktu nie może być mniejsza niż 150 g. Słodycze nie mogę być wykonane z użyciem tłuszczu palmowego i syropu fruktozowo-glukozowego. Czekoladki/ pralinki powinny posiadać minimum trzymiesięczny termin przydatności do spożycia od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Bombonierki powinny być zamknięte w kwadratowym opakowaniu z naniesioną grafiką wg projektu przesłanego przez Zamawiającego w formie nadruku i/lub osobnej nasuwki, wykonanej z grubego papieru z nadrukiem w pełnym kolorze 4+0. Opakowanie powinno zawierać informację o składzie produktu oraz wkładkę, która umiejscawiałaby czekoladki w środku w sposób zapobiegający ich nadmiernemu przesuwaniu się.
b) produkt wymieniony w lit. a powyżej, należy dostarczyć do dnia 29 listopada 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35286,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35286,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karmello Rafał Dobrzański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471018864
7.3.3) Ulica: ul. gen. Stanisława Maczka 9
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35286,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów promocyjnych na konferencję "Demonstracje z zakresu produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka na cele paszowe".
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na rok 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Zakup artykułów promocyjnych oznakowanych logiem Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie i nazwą wydziału.
- Zakup artykułów promocyjnych ze znakowaniem UMG
więcej: Czekolada i wyroby cukiernicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.