Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00074049/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY OŚRODEK FARMACJI I TECHNIKI MEDYCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 57
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wofitm@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wofitm.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wofitm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817aca69-be90-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003009/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.50 Medyczne środki materiałowe CZI Środki ochrony indywidualnej i produkty biobójcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOFiTM/11/2024/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie chemoodporne:- wykonane z kompozycji PVC, gumy nitrylowej, polimerów,
- podeszwa lub wkładka antygrzybicowa oraz podnosek,
- wysoka cholewka,
-olejoodporne i wodoodporne,
- właściwości antyelektrostatyczne,
- kolor preferowany w odcieniach: czarnym, oliwkowym, szarości lub khaki
-spełniający wymagania:
normy EN 20345, EN 61340-3, EN 13832-3
kategoria ochrony CE: Kategoria II
kategoria S5 SRA/SRC AN, rozmiar 38, Gwarant - 10 par
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 6136,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Maska pełnotwarzowa:- maska pełnotwarzowa wielorazowa do ochrony dróg oddechowych i całej powierzchni twarzy,
- pozwalająca na filtrację powietrza przy zastosowaniu dodatkowego filtra,
-system pojedynczego filtra,
- kształt pozwalający na szerokie pole widzenia - panoramiczny wizjer,
- kształt korpusu pozwalający na dopasowanie się do każdego rodzaju twarzy,
- paski ściągające wytrzymałe pozwalające na regulację i dopasowanie do kształtu głowy, aby zapewnić szczelność.
- zawór pozwalający zmniejszać opory oddychania
- łatwa do czyszczenia, dekontaminacji i konserwacji,
- posiadająca normy EN136
- rozmiar - M/L - 13 szt - Gwarant
- rozmiar XL - 20 szt. - Gwarant
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 24204,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do szybkiej dezynfekcji rąk i skóry zawierający alkohol izopropylowy 5 l, Gwarant 500 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 64290,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mydło w płynie do skóry 1 L - Gwarant - 100 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 4407,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do dezynfekcji do urządzenia Nocospray 1 L roztwor 6% - Gwarant 10 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.5.5.) Wartość części: 2570,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87350,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87350,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87350,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87350,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-06Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Utrzymanie czystości na terenie Gminy Celestynów w 2025 roku.
- OBSŁUGA I KONSERWACJA CENTRALNYCH STACJI PODCIŚNIENIOWYCH I TŁOCZNYCH WRAZ Z SIECIĄ KANALIZACYJNĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w województwie lubelskim.
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Dostawy odzieży dla personelu szpitalnego
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (4 pakiety).
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
więcej: Środki odkażające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.