eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie trzech kładek komunikacyjnych (w konstrukcji stalowej) z pracowni na wewnętrzne Patio Pawilonu E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie trzech kładek komunikacyjnych (w konstrukcji stalowej) z pracowni na wewnętrzne Patio Pawilonu E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie trzech kładek komunikacyjnych (w konstrukcji stalowej) z pracowni na wewnętrzne Patio Pawilonu E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e42874e-2514-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 WYKONANIE TRZECH KŁADEK KOMUNIKACYJNYCH (W KONSTRUKCJI STALOWEJ) Z PRACOWNI NA WEWNĘTRZNE PATIO PAWILONU E BUDYNKU GŁÓWNEGO ASP PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 121 W ŁODZI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201771/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Uprzednio prowadzone postępowanie odbyło się w trybie podstawowym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. pod nazwą „Wykonanie trzech kładek komunikacyjnych (w konstrukcji stalowej) z pracowni na wewnętrzne Patio Pawilonu E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi”, nr postępowania KBZ.261.48.2021.
2. W postępowaniu nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
3. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Wobec wypełnienia wszystkich przesłanek z art. 305 pkt 2) ustawy Pzp przedmiotowe zamówienie jest uzasadnione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1803988b-1484-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.58.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje prace związane z wykonaniem trzech kładek komunikacyjnych (w konstrukcji stalowej) z pracowni na wewnętrzne Patio Pawilonu E budynku głównego ASP przy ul. Wojska Polskiego 121 w Łodzi
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 1,
- przedmiar robót – załącznik nr 2,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3,
- dokumentacja projektowa – załącznik nr 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262300-4 - Betonowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMAC Jacek Leski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280017228

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 33

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-337

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.