Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182825/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Organizacja wyjazdu dla podopiecznych pieczy zastępczej"
(3-dniowe warsztaty wyjazdowe do miejscowości w Beskidzie Śląskim)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KRAPKOWICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Organizacja wyjazdu dla podopiecznych pieczy zastępczej"(3-dniowe warsztaty wyjazdowe do miejscowości w Beskidzie Śląskim)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e6c6c3e-dd8b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241974
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001301/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja wyjazdu dla podopiecznych pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej III edycja, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 -2020,Oś priorytetowa VIII- Integracja Społeczna, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Decyzja nr RPOP.08.01.00-16-0015/19-00 z dnia 29 czerwca 2020 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182825/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 317397,56 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88334,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć praktycznych pn. „Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych 3 –dniowych warsztatów wyjazdowych dla grupy osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich rodzin z terenu Powiatu Krapkowickiego” w ramach projektu „ Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo- wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020 , Osi Priorytetowej VIII Integracja Społeczna dla Działania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych w zakresie wspierania rodziny i pieczy zastępczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
63515000-2 - Usługi podróżne
63514000-5 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych
63520000-0 - Usługi agencji transportowych
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
92600000-7 - Usługi sportowe
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Podróży Kon Tiki Łabuz i Grochantz Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971006601
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-012
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PODRÓŻY "KON TIKI" ŁABAZ I GROCHANTZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-07-03INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odrze w Zdzieszowicach.
- Zakup samochodu do działań kryzysowo-ratowniczych w wersji pick-up z napędem 4x4
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wąwolnica
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.