eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: cześć 3 - bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: cześć 3 - bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych: cześć 3 - bielizna męska ochronna oraz skarpety przemysłowe”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bbe72c8-cd2d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/35

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie:
1) kalesony bawełniane antyelektrostatyczne w ilości 800 par,
2) podkoszulki męskie ochronne z krótkim rękawem antyelektrostatyczne w ilości 550 szt.,
3) podkoszulki męskie ochronne z długim rękawem antyelektrostatyczne w ilości 550 szt.,
4) skarpety przemysłowe, bawełniane, kategoria I w ilości 750 par,
zwane dalej „przedmiotem umowy”.
2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości wraz z cenami jednostkowymi poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
a) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
b) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
c) rozporządzeniu Ministra Energi z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 15 partiach), w terminie do 10 dni roboczych. licząc od daty złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.7. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7.00 do 13.00.
2.8. Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone:
a) deklaracje zgodności WE lub UE dla pozycji 1, 2 oraz 3 załącznika nr 1 do umowy,
b) instrukcje użytkowania i konserwacji poszczególnych elementów przedmiotu umowy w języku polskim,
c) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub faktura VAT.
2.9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej oraz że przedmiot umowy może być stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem tj. certyfikat oceny typu WE lub certyfikat badania typu UE w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej dla pozycji 1, 2 i 3 załącznika nr 1 do specyfikacji oraz dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot umowy z pozycji 4 załącznika nr 1 do specyfikacji może być stosowany w atmosferze zagrożonej wybuchem.
2.10. W przypadku gdy okres ważności certyfikatu, o którym mowa powyżej, jest krótszy niż okres wykonywania umowy, Wykonawca jest zobowiązany bez odrębnego wezwania przedłożyć certyfikat ważny na dalszy okres obowiązywania umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości wraz z cenami jednostkowymi poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia”, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Dokumenty są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18312000-9 - Kalesony

18318400-5 - Podkoszulki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44310,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44310,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44310,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1181625269

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44310,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres obowiązywania umowy.
1. Wykonawca na zlecenie Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu umowy, na zasadach określonych w umowie przez okres 12 miesięcy od dnia 14.06.2023r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy.
2. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
3. Data zawarcia umowy 29.05.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.