Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00554750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport i zbieranie odpadów komunalnych pochodzących z terenu dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Cieszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072796313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Liburnia, 4
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338582890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatmzd@mzd.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5f3c7d1-9b28-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport i zbieranie odpadów komunalnych pochodzących z terenu dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5f3c7d1-9b28-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090931/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Transport i zbieranie odpadów komunalnych pochodzących z terenu dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/DIUD/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport i zbieranie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 200301) - ok 230 Mg., odpadów zielonych (kod: 200201)- ok 85 Mg. oraz pozostałych odpadów z czyszczenia ulic (kod: 200303) - ok. 240 Mg. pochodzących z terenów dróg oraz terenów zieleni miejskiej miasta Cieszyn, a także innych miejsc znajdujących się na terenie Cieszyna, będących w zarządzie Zamawiającego.
Wywóz ww. odpadów będzie odbywał się w niżej wymienionych miejscach, zgodnie z nw. minimalną częstotliwością:
- w wybranych punktach miasta Cieszyna – przynajmniej 1 raz w tygodniu (pojemnik”1100”);
- z terenu targowisk miejskich przy ul. Katowickiej i ul. Sarkandra – od 2 do 16 szt. Pojemników o pojemności 1100 l – w poniedziałek i czwartek każdego tygodnia do godziny 13:00;
- odpady zielone w całości dowożone będą do bazy wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby stacja przeładunkowa znajdowała się maksymalnie 10 km od jego siedziby. Ponadto Zamawiający nie dopuszcza składowania odpadów (kontener itp.) na terenie jego siedziby
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Eko-Stela Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU Ekoplast-Produkt s.c. Krzysztof Brandys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482680845
7.3.3) Ulica: Żniwna 9
7.3.4) Miejscowość: Brzezówka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-418
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
- Dostawy pieczywa dla Zakładu Karnego w Cieszynie oraz Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
- Realizacja szkoleń i kursów rozwijających kompetencje i umiejętności uczniów w ramach projektu "Edukacja zawodowa w powiecie cieszyńskim"
- Dostawy obłożeń i zestawów operacyjnych oraz materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
- Wywóz nieczystości stałych Zakładu Karnego w Sztumie
- Usługa odbioru odpadów typu komunalnego o kodzie 20 03 01 w ilości ok. 1200 m3 zawierających nieczystości stałe socjalno-bytowe dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Limanowej.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z koszy ulicznych i plażowych w 2025 r.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, opakowaniowych, kuchennych i wytworzonych w SPWZOZ w Stargardzie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.