Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjno-adaptacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pobliczne@udsc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjno-adaptacyjnych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39beb03e-fd03-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 zostało przewidziane w ramach przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 7/USŁUGI EDUKACYJNE/US/22. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 do wysokości 338.000,00 zł netto/brutto (w tym zad. cz. Nr 1: 169.000,00 zł netto/ brutto, zad. cz. Nr 2: 169.000,00 zł netto/ brutto); (do tej pory wykorzystano 0,00 zł). Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych usług,tj. usług obejmujących realizację zajęć edukacyjno - adaptacyjnych. Całkowita wartość tego zamówienia
została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/USŁUGI EDUKACYJNO - ADAPTACYJNE/WR/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 91000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) część I zamówienia: świadczenie usług obejmujących realizację zajęć edukacyjno adaptacyjnych skierowanych przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) mieszkających w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Podkowie Leśnej - Dębaku,
2) część II zamówienia: świadczenie usług obejmujących realizację zajęć edukacyjno adaptacyjnych skierowanych przede wszystkim dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) mieszkających w ośrodku dla cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Lininie.
Prowadzone zajęcia będą miały za zadanie zaangażowanie dzieci przy wspólnych aktywnościach i zabawach, stworzenie przyjaznej atmosfery i poczucia bezpieczeństwa oraz rozwój dydaktyczny, ruchowy i emocjonalny dzieci, które będą podstawą przed podjęciem przez nie obowiązku szkolnego. Podczas zajęć będą prowadzone także pogadanki edukacyjne w zakresie praw dziecka oraz ochrony przed przemocą i wykorzystywaniem zgodnie z „Polityką ochrony dzieci przed krzywdzeniem w ośrodkach dla cudzoziemców”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBAL SCHOOL Marcin Rydzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181581342
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 26
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN RYDZEWSKI GLOBAL SCHOOL
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN RYDZEWSKI GLOBAL SCHOOL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.