eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieprawPrzebudowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska przyszkolnego w Łyczance



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska przyszkolnego w Łyczance

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEPRAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555387

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kawęciny 30

1.5.2.) Miejscowość: Siepraw

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123721811

1.5.8.) Numer faksu: 123721806

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siepraw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska przyszkolnego w Łyczance

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f827f0fd-14a1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIGZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 343942,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania pn. „Przebudowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska przyszkolnego w Łyczance.”
2. Miejsce realizacji województwo małopolskie, powiat myślenicki, gmin Siepraw, miejscowość Łyczanka, ul. Dworska 1, działka nr 45.
3. Zamówienie nie będzie udzielone w częściach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Dokumentacja projektowa, (zatwierdzona decyzją pozwolenia na budowę znak AB.6740.399.2019 z dnia 09.05.2019r - oświetlenie boiska wielofunkcyjnego, oraz zaświadczenie znak AB.3141.28.2019 z dnia 11.06.2019r o przyjęciu bez uwag i nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru budowy boisko wielofunkcyjne - załącznik nr 6 do swz,
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 7 do swz,
-pomocniczo Przedmiar robót - załącznik nr 8 do swz,
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiar robót jest dokumentem informacyjno-pomocniczym.
5. Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego kompletnego zawiadomienia o zakończeniu budowy do PINB w Myślenicach w trybie przewidzianym w art. 54 ustawy Prawo budowlane oraz uzyskania od PINB przyjętego bez uwag zawiadomienia o zakończeniu budowy lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
6.1. boiska przyszkolnego wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego o polu gry o wymiarach: 20x30m. Boisko będzie wykonane na podbudowie przepuszczalnej dla wody, o nawierzchni poliuretanowej. Boisko będzie mieścić trzy podstawowe funkcje - użytkowane będzie jako boisko do piłki ręcznej, siatkówki oraz boisko do koszykówki.
OPIS NAWIERZCHNI BOISKA:
Nawierzchnia powinna być przyjazna dla środowiska oraz użytkowników i spełniać określone wymagania w zakresie zawartości metali ciężkich oraz w zakresie zawartości Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych (WWA), związki zawarte w użytkowej warstwie produktu powinny należeć min do kategorii 1.
Zawartość związków chemicznych powinna zawierać się w przedziałach opisanych poniżej:
− DOC - po 24 godzinach: ≤ 10 (Mg/l)
− ołów (Pb): < 1,0 (Mg/ l)
− kadm (Cd): < 0,25 (Mg/l)
− chrom (Cr): < 1,0(Mg/l)
− chrom VI (CrVI): < 0,008 (Mg/l)
− rtęć (Hg): < 1,0 (Mg/l)
− cynk (Zn): ≤ 0,15 (Mg/l)
Nawierzchnia powinna mieć cechy funkcjonalne mieszczące się w przedziałach opisanych poniżej:
− Wytrzymałość na rozciąganie: 0,60 – 0,80 MPa
− Współczynnik tarcia: 0,53 – 0,55
− Wydłużenie: 55 – 58 %
− Amortyzacja w temp. 23ºC: 39 – 43 %
− Odkształcenie pionowe w temp. 23ºC: 1,0 – 1,4 mm
− Amortyzacja wstrząsów w temp. Laboratorium: 40 – 43 %
− Odkształcenie pionowe w temp. Laboratorium: 1,0 – 1,4 mm
Pozostałe nie wyszczególnione powyżej parametry powinny być zgodnie z wartościami minimalnymi podanymi w normie PN-EN 14877:2014-02.
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni, które wykonawca jest zobowiązany dołączyć po podsianiu umowy, a przed wykonaniem nawierzchni:
1. Aktualny kompletny raport z badania wykonanych przez niezależne laboratorium na zgodność z regulacjami IAAF lub WA, potwierdzające spełnienie wymaganych cech funkcjonalnych.
2. Aktualny kompletny raport z badania na zgodność z PN-EN 14877:2014-02 potwierdzające pozostałe niewyszczególnione powyżej cechy funkcjonalne. potwierdzające wymagane parametry techniczne nawierzchni.
3. Atest Higieniczny PZH lub równoważny.
4. Kompletny raport z badań na zgodność z ochroną środowiska-norma DIN 18035-6:2014 dotycząca zawartości metali ciężkich, wykonane przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające wymagane minimalne wyszczególnionych zawartości metali ciężkich
5. Kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię.
6. Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technologicznych.
7. Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji. Gwarancja winna określać miejsce wbudowania, a okres gwarancji ma być zgodny z terminem określonym w ofercie.
6.2. ogrodzenia (piłkochwyty),
6.3. nawierzchni utwardzonych (obejście wokół boiska),
6.4. dostawy i montażu małej architektury, w tym: stojak na rowery 6 -stanowiskowy – 1 szt., ławeczki – 4 szt., kosze na śmieci – 1 szt., tablica informacyjna – 1 szt.
6.5. dostawy i montażu urządzeń sportowo-rekreacyjnych, w tym: 2 szt. bramek, 2 zestawy (tablica + kosz) do koszykówki, 1 zestaw do siatkówki,
6.6. oświetlenie obiektu.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
8. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U.2021 poz. 779 t.j.). Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się na koszt Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy), od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
10. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
11. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy i stanowi załącznik 1C do swz.
12. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków dotacji celowej z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach projektu „Małopolska infrastruktura rekreacyjno – sportowa - MIRS” w 2021 roku.
3.2 Równoważność.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przywołano w opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się słowo „lub równoważne”.
Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, ma obowiązek wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne wykazując równoważność oferowanego rozwiązania w zakresie paramentów wskazanych poniżej w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami, urządzeniami w opisie przedmiotu zamówienia, a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę wraz z podaniem producenta. Dotyczy następujących materiałów:
1. Naświetlacz led o parametrach nie gorszych niż: IP65 dla dwóch rodzajów naświetlaczy 15000LM i 125W oraz 20000LM i 165W.
2. Słupy stalowe ocynkowane cylindryczne o wysokości 10,0m, grubości ścianki min. 4mm, umożliwiające montaż naświetlaczy.
3.3. Wymagania w zakresie zatrudnienia.
1. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
3. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2).
4. Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 588880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 947575,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.