Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00084178/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00095757/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w 2024 r. badań dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sandomierska 105
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-324
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.kielce@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-275c5e1c-c008-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w 2024 r. badań dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Kielcach i jednostek podległych – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-275c5e1c-c008-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084178
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155645,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia powtarzanego postępowania - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w roku 2024 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Busko-Zdrój, Pińczów, Kazimierza Wielka.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 15240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia powtarzanego postępowania - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w roku 2024 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Jędrzejów i Włoszczowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 9150,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia powtarzanego postępowania - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w roku 2024 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miast: Opatów i Ostrowiec Świętokrzyski.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 10875,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI zamówienia powtarzanego postępowania - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w roku 2024 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników/funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę/pełniących służbę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miasta Sandomierz.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII zamówienia powtarzanego postępowania - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie wykonywania w roku 2024 profilaktycznych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych i badań specjalistycznych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Kielcach wykonujących pracę w jednostkach zlokalizowanych na terenie miasta Staszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 4085,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22460,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22460,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22460,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im. św. Jana Pawła II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571813314
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-375
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22460,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13180,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13180,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13180,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach im. św. Jana Pawła II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571813314
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-375
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13180,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługi sprzątania terenów zewnętrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
- Zakup wraz z dostawą opakowań sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu neonatologicznego
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.