Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00004370/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
- 2024/BZP 00022152/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00041845/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług
z zakresu medycyny pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115772
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grójecka 127
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225898100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dglp_warszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usługz zakresu medycyny pracy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea4ce7b8-9da4-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079180/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy (24 m-ce od 03.2024)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004370
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZ.270.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2830828,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej dla pracowników Zamawiającego i ich rodzin, a także dla pracowników Zamawiającego, którzy rozwiązali stosunek pracy z Zamawiającym w związku z przejściem na emeryturę lub rentę - w ramach miesięcznego abonamentu oraz świadczenie usług
z zakresu medycyny pracy dla pracowników lub kandydatów na pracowników Zamawiającego - za faktycznie wykonane usługi.
2. Usługi z zakresu opieki zdrowotnej dla pracowników Zamawiającego i ich rodzin będą współfinansowane ze środków własnych tych pracowników - za pośrednictwem Zamawiającego. W przypadku pracowników Zamawiającego, którzy rozwiązali stosunek pracy z Zamawiającym w związku z przejściem na emeryturę lub rentę, całkowity koszt usług zdrowotnych będzie ponoszony przez te osoby indywidualnie.
3. Usługi z zakresu opieki zdrowotnej oraz usługi z zakresu medycyny pracy będą świadczone na terenie m. st. Warszawy oraz innych miejscowości na terenie kraju wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, zwany dalej „OPZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2465136,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242593360
7.3.3) Ulica: ul. Słomińskiego 19 lok. 524
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
placówki współpracujące na terenie całej polski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Świadczenie usługi opieki medycznej na rzecz Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.