eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StanisławówPoprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Pustelniku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Pustelniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 58 58

1.5.8.) Numer faksu: 25 757 58 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-184d6bc5-d520-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Pustelniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184d6bc5-d520-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026405/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020, Działanie 4.2 "Efektywność energetyczna", Oś Priorytetowa IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1353321,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie realizowane będzie w budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku przy ul. Szkolnej 16.
W budynku objętym zadaniem mieści się szkoła podstawowa z oddziałem przedszkolnym
o pow. 2 140,8 m2, prywatne przedszkole o pow. 173 m2 oraz ośrodek zdrowia o pow. 203 m2.
Zadaniem objęte zostaną następujące prace:
1) Wymiana instalacji c.o. (demontaż istniejącej instalacji, montaż nowych grzejników wraz
z robotami towarzyszącymi);
2) Montaż nawiewników okiennych w istniejące okna w ramach PCV;
3) Ocieplenie stropu pod strychem;
4) Ocieplenie stropu podcienia nad wejściem;
5) Ocieplenie ścian zewnętrznych;
6) Wymiana opraw oświetlenia na LED;
7) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,3 kWp, montaż 30 szt. paneli na dachu budynku;
8) Sporządzenie audytu energetycznego ex-post w celu potwierdzenia zakładanych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu;
9) Sprawowanie nadzoru ornitologicznego zgodnie z decyzja RDOŚ;
10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedsięwzięcia polegającego na poprawie efektywności energetycznej zawarto w załączonych audytach energetycznych oraz dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
Sporządzenie audytu energetycznego ex-post w celu potwierdzenia zakładanych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu
Sprawowanie nadzoru ornitologicznego zgodnie z decyzją RDOŚ.
Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys ofertowy wg. wzoru zamieszczonego w załączniku do SWZ oraz harmonogram realizacji zamówienia spójny z kosztorysem w zakresie wartości poszczególnych składowych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353321,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2640000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353321,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Transportowe Waldemar Pykało

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096339

7.3.3) Ulica: Solskiego

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-071

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1664586,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.