Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Pustelniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stanisławów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Stanisławów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-304
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 58 58
1.5.8.) Numer faksu: 25 757 58 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@stanislawow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stanislawow.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-184d6bc5-d520-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Pustelniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-184d6bc5-d520-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026405/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020, Działanie 4.2 "Efektywność energetyczna", Oś Priorytetowa IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiOŚ.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1353321,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane będzie w budynku Szkoły Podstawowej w Pustelniku przy ul. Szkolnej 16.
W budynku objętym zadaniem mieści się szkoła podstawowa z oddziałem przedszkolnym
o pow. 2 140,8 m2, prywatne przedszkole o pow. 173 m2 oraz ośrodek zdrowia o pow. 203 m2.
Zadaniem objęte zostaną następujące prace:
1) Wymiana instalacji c.o. (demontaż istniejącej instalacji, montaż nowych grzejników wraz
z robotami towarzyszącymi);
2) Montaż nawiewników okiennych w istniejące okna w ramach PCV;
3) Ocieplenie stropu pod strychem;
4) Ocieplenie stropu podcienia nad wejściem;
5) Ocieplenie ścian zewnętrznych;
6) Wymiana opraw oświetlenia na LED;
7) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,3 kWp, montaż 30 szt. paneli na dachu budynku;
8) Sporządzenie audytu energetycznego ex-post w celu potwierdzenia zakładanych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu;
9) Sprawowanie nadzoru ornitologicznego zgodnie z decyzja RDOŚ;
10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedsięwzięcia polegającego na poprawie efektywności energetycznej zawarto w załączonych audytach energetycznych oraz dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót.
Sporządzenie audytu energetycznego ex-post w celu potwierdzenia zakładanych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu
Sprawowanie nadzoru ornitologicznego zgodnie z decyzją RDOŚ.
Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji kosztorys ofertowy wg. wzoru zamieszczonego w załączniku do SWZ oraz harmonogram realizacji zamówienia spójny z kosztorysem w zakresie wartości poszczególnych składowych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353321,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2640000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1353321,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Transportowe Waldemar Pykało
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441096339
7.3.3) Ulica: Solskiego
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-071
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlano-Transportowe - WALDEMAR PYKAŁO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1664586,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STANISŁAWÓW
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Zakup sprzętu, oprogramowania zwiększającego odporność na ataki z cyberprzestrzeni oraz Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie
więcej: przetargi STANISŁAWÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.