Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169217/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi przy ul. Kamieniec 25 w Zakopanem po rozebraniu istniejących obiektów”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKOPIAŃSKIE TBS TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492011614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 21
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18/20-613-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: firma@ztbs-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztbs-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa budynku mieszkalno-usługowego wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi przy ul. Kamieniec 25 w Zakopanem po rozebraniu istniejących obiektów”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-239bc280-0c75-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169217/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/Kamieniec/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17507477 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejących budynków mieszkalno-inwentarskich a następnie na budowie budynku mieszkalno-usługowego, wraz z przyłączem wodnym, kanalizacyjnym, teletechnicznym, gazowym, WLZ, dojściem i dojazdem o nawierzchni z kostki brukowej, miejscami postojowymi, miejscem gromadzenia odpadów stałych przy ul. Kamieniec 25 w Zakopanem.
Zamawiający informuję, iż dokumentacja projektowa tj. załącznik nr 2 do SWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://ztbs-zakopane.pl/category/przetargi/
1.2. Zgodnie z projektem budowany obiekt to budynek zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej z częścią usługową, ośmioklatkowy, obejmujący 54 mieszkania.
1.3. Na poziome piwnic wyodrębniono 64 komórki piwniczne. W zachodniej części piwnic zaprojektowano dodatkowo archiwum, 4 pomieszczenia techniczne, węzeł cieplny, 2 szatnie i magazyn.
1.4. Zachodnia część parteru została przeznaczona na usługi komercyjne. W skład pomieszczeń usługowych będą wchodzić takie pomieszczenia jak: sala obrad, pomieszczenie socjalne, 2 szatnie, toalety, pomieszczenie gospodarcze, 2 gabinety dyrektora, pomieszczenie na dokumenty, segment księgowy, gabinet inspektora nadzoru, sekretariat, pomieszczenie prezesa, administracja. Do ww. pomieszczeń będą prowadziły dwa niezależne od mieszkań wejścia. Północno-wschodnia część budynku na poziomie parteru obejmuje 10 lokali mieszkalnych.
1.5. Kondygnacje I, II piętra obejmują pomieszczenia mieszkalne – po 16 mieszkań na piętrze, natomiast na III piętrze znajduje się 12 mieszkań.
1.6. Wszystkie jednostki mieszkalne składają się z kuchni, łazienki oraz 1, 2 lub 3 pokoi. Na parterze znajduje się 7 trzypokojowych mieszkań, 1 mieszkanie dwupokojowe i 2 mieszkania z jednym pokojem. Na I, II piętrze wydzielono po 11 mieszkań trzypokojowych, po 4 mieszkania dwupokojowe i po 1 mieszkaniu z jednym pokojem. Na III piętrze zaprojektowano wydzielono 2 mieszkania z pięcioma pokojami, 2 z czterema pokojami, 3 mieszkania trzypokojowe i 3 mieszkania z dwoma pokojami oraz 2 mieszkania z jednym pokojem.
1.7. Projektowany budynek zostanie wykonany w sposób zgodny z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. W swojej formie architektonicznej budynek nawiązuje bryłą do tradycyjnej architektury Podhala i wpisuje się harmonijnie w otoczenie. Dla projektowanego budynku zastosowano okładzinę z drewna naturalnego pod krokwiami i zabezpieczono je odpowiednimi środkami NRO.
1.8. Budynek składający się z czterech kondygnacji nadziemnych, podpiwniczony. Jedna kondygnacja znajduje się w kubaturze dachu. Dach dwuspadowy, o kątach nachylenia połaci dachu 35° z blachy dachówkowej.
1.9. W części przyziemia budynku zaprojektowano okładzinę z kamienia naturalnego - łamanego.
1.10. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1.10.1. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót objętych dołączoną do SWZ dokumentacja techniczną w postaci wielobranżowego projektu budowlanego, wielobranżowego projektu wykonawczego, projektu technicznego przyłączy wod.-kan. oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania I Odbioru Robót.
1.10.2. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych.
1.10.3. Przedmiar dołączony do SWZ przez Zamawiającego należy traktować jako materiał poglądowy ułatwiający sporządzenie oferty przez Wykonawcę.
a) Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy.
b) Przedmiary robót nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają funkcje pomocniczą i nie stanowią podstawy wyceny ofert. Jednakże Zamawiający wymaga od Wykonawców dołączania do oferty kosztorysu. Kosztorys sporządzony przed Wykonawcę na podstawie pomocniczego przedmiaru robot winien uwzględniać wszelkie niezbędne prace oraz roboty budowalne konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, nawet te nie objęte pomocniczym przedmiarem robót.
c) Wobec faktu, że przedmiar ma charakter pomocniczy Zamawiający nie będzie zajmował stanowiska w sprawie pytań dotyczących przedmiarów.
d) Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę ryczałtową na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej, STWIORB i wzoru umowy. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania dzieła, niezależnie od tego czy roboty zostały uwzględnione w przekazanych pomocniczo przedmiarach, czy też zostały w nich pomięte.
1.11. Do zakresu robót Wykonawca jest zobowiązany włączyć wszelkie prace przygotowawcze, prace związane z wymogami BHP, Prawem Budowlanym oraz organizacja i realizacją przedmiotu zamówienia bez zakłóceń. Zamówienie obejmuje również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych lub technicznych.
1.12. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte z powodu wad dokumentacji projektowej wynikających z jej niezgodności z zasadami wiedzy technicznej lub stanem faktycznym, a bez których nie można wykonać zamówienia.
1.13. Etapowanie robót:
1.13.1. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w 8 etapach. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa do 14 dni roboczych licząc od daty podpisania umowy, przekaże Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót zgodny z wzorem, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ, uwzględniający podane przez Wykonawcę w ofercie terminy wykonania poszczególnych etapów.
1.14. Zabezpieczenie mediów: Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie zawartych przez siebie umów z dostawcami, zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia mediów.
1.15. Zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych: Wykonawca we własnym zakresie, na podstawie zawartych przez siebie umów zabezpieczy i poniesie koszty dostawy niezbędnych do realizacji zamówienia pomieszczeń socjalnych.
1.16. Roboty zamienne - Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych
w dokumentacji projektowej niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy.
1.17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ.
1.18. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
Uwaga! wydłużenie terminu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w terminie składania ofert tj. do dnia 6 października br. do godz. 11:00, zostało złożonych 7 ofert:Oferta nr 1
Nazwa Wykonawcy: Firma Inżynieryjno Remontowo Budowalna STANGUT Stanisław Gut ul. Guty 26, 34-500 Zakopane.
cena brutto oferty: 22 858 648,67 zł. (słownie: dwadzieścia dwa miliony osiemset pięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset czterdzieści osiem złotych i 67/100)
Oferta nr 2
Nazwa Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
GUT-WIERCHOWY Sp. z o.o. ul. Kościuszki 36B, 34-520 Poronin.
cena brutto oferty: 20 944 058,96 zł. (słownie: dwadzieścia milionów dziewięćset czterdzieści cztery tysiące pięćdziesiąt osiem złotych i 96/100)
Oferta nr 3
Nazwa Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlane Sikora os. Niwa 103A, 34-400 Nowy Targ.
cena brutto oferty: 31 063 947,50 zł. (słownie: trzydzieści jeden milionów sześćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset czterdzieści siedem złotych i 50/100)
Oferta nr 4
Nazwa Wykonawcy: REMAR Renata Golonka 33-388 Gołkowice Górne 56.
cena brutto oferty: 19 439 911,09 zł. (słownie: dziewiętnaście milionów czterysta trzydzieści dziewięć tysięcy dziewięćset jedenaście złotych i 09/100)
Oferta nr 5
Nazwa Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe BUDMEX Sp. z o.o. ul. Magazynowa 2, 33 – 300 Nowy Sącz.
cena brutto oferty: 22 923 665,90 zł. (słownie: dwadzieścia dwa miliony dziewięćset dwadzieścia trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt pięć złotych i 90/100)
Oferta nr 6
Nazwa Wykonawcy:
Konsorcjum Firm:
F.H.U FESTBUD Patryk Urbańczyk i
Fest Ap Invest Sp. z o.o.
ul. S. Batorego 65/6, 43- 100 Tychy.
cena brutto oferty: 25 134 808,02 zł. (słownie: dwadzieścia piec milionów sto trzydzieści cztery tysiące osiemset osiem złotych i 02/100).
Oferta nr 7
Nazwa Wykonawcy:
N.O.W.I. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
34-600 Limanowa, ul. M. Konopnickiej 6A.
cena brutto oferty: 26 061 542,11 zł.
(słownie: dwadzieścia sześć milionów sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset czterdzieści dwa złote i 11/100)
Ceny realizacji zamówienia w złożonych ofertach znacząco przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości:
17 507 477 zł brutto (słownie: siedemnaście milionów pięćset siedem tysięcy czterysta siedemdziesiąt siedem złotych i 00/100).
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Wobec powyższego zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) Ustawy PZP Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejszej postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19439911,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31063947,50 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa koszulek z nadrukiem do dalszej odsprzedaży
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o pomieszczenie kuchni wyposażonej w urządzenia i sprzęt wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
- Opracowanie Uproszczonych Planów Urządzenia Lasu dla Wspólnoty Leśnej Uprawnionych 8 Wsi w Witowie
- Modernizacja budynku głównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Remont dachu budynku internatu żeńskiego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.