Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00188669/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 30 maja 2023 r.
na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39
podczas OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 2564311976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi gastronomicznej w dniu 30 maja 2023 r.na Uniwersytecie Przyrodniczo – Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39
podczas OGÓLNOPOLSKIEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2ec55e8-df6f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6235,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę gastronomiczną w dniu 30.05.2023 r. w Uniwersytecie Przyrodniczo - Humanistycznym w Siedlcach ul. Żytnia 39 podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Rola polityki kryminalnej w zapewnianiu bezpieczeństwa, która polega na przygotowaniu i podaniu posiłków dla planowanej liczby uczestników 45 osób wraz z obsługą kelnerską
(45 obiadów w dniu konferencji) oraz obsługę dwóch przerw kawowych dla 45 osób. Ostateczna liczba osób zostanie podana po podpisaniu umowy. Wykonawca musi zapewnić stoły oraz krzesła dla wszystkich uczestników usługi gastronomicznej.
Zamawiający zapewni miejsce do serwowania posiłków i miejsce do serwowania przerw kawowych. Wykonawca zapewni białą zastawę porcelanową z serwetkami materiałowymi
i papierowymi, metalowe sztućce, obrusy na stołach przeznaczonych do serwowania obiadu
i przerw kawowych oraz szkło do napojów. Wykonawca zapewnia przystrojenie z kwiatów żywych na stołach przeznaczonych do serwowania obiadu i przerw kawowych. Po wykonanej usłudze wykonawca musi posprzątać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4471,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4471,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4471,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marcin Myszka Sklepy Ogrodnicze "DREWUTNIA", "PANDEROSA"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INGA EWA MYSZKA PANDEROSA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8212218736
7.3.3) Ulica: Garwolińska 53
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
jakie przetargi wygrała firma
PANDEROSA S.C. INGA MYSZKA MARCIN MYSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4471,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-30 do 2023-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa paliwa tj. benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i skroplonego gazu ropopochodnego LPG dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Siedlcach w latach 2025 - 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Systematyczna dostawa tlenu medycznego dla SPZOZ RM-MEDITRANS SPRiTS Siedlce
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywna dostawa posiłków regeneracyjnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa żywienia pacjentów w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Usługa cateringowa - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla Samorządowego Domu Pomocy Społecznej w Jedliczu
- Sukcesywna dostawa posiłków regeneracyjnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka Kraina Smyka oraz Filii Gminnego Żłobka Kraina Smyka - Długa Szlachecka
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.