Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00210793/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słowiński Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: SłowińskiPN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221578400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 1A
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slowinskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-28d70c41-ef1f-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Panstwowa Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d70c41-ef1f-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083067/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Odzież bhp i umundurowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210793
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPN.26.04.2023.ah-m
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60006,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego w roku 2023 w ramach:Części nr 1 – odzież i obuwie robocze:
1) ubranie robocze letnie – 1szt,
2) czapka robocza letnia z daszkiem – 1szt,
3) polo z włókien mieszanych (bawełna + poliester) (damskie – 2szt, męskie – 10szt) – 12szt,
4) ubranie robocze ocieplane – 1szt,
5) czapka robocza zimowa dzianinowa – 1szt,
6) obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie – 9szt, męski – 6szt) – 15szt,
7) kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie) – 2szt.
8) odzież termiczna - getry/kalesony (damskie – 26szt, męskie -14szt) – 40szt,
9) odzież termiczna - podkoszulki z długim rękawem (damskie – 30szt, męskie - 56szt) – 86szt,
10) bluza softshell wiatrochronna (damskie) – 3szt,
11) spodnie robocze (damskie) - 5szt,
12) spodnie terenowe (damskie -5szt, męskie – 1szt) – 6szt,
13) kurtka 3 w 1 (przeciwdeszczowa z podpinką polarową) (damskie -6szt, męskie – 2szt) – 8szt,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera załącznik nr 3.1 do SIWZ. Minimalny, wymagany okres gwarancji dla odzieży i obuwia roboczego to 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 38899,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego w roku 2023 w ramach:Części nr 2 – środki ochrony indywidualnej:
1) obuwie robocze przeciwurazowe – 4szt,
2) hełm z ochronnikami słuchu i wzroku – 4szt,
3) rękawice z wkładką przeciwwibracyjną – 4szt,
4) pas bezpieczeństwa z linką do pracy na wysokości – 4szt,
5) kombinezon neoprenowy – 4szt,
6) hełm – 10szt,
7) ubranie z wkładką przeciwcięciową (bluza, spodnie ) – 4szt,
8) ochronniki słuchu – nauszniki – 1szt,
9) nakolanniki – 5szt,
10) nagolenniki – 5szt,
11) przyłbica ochronna – 5szt,
12) okulary ochronne – 20szt,
13) maseczka ochronna przeciwpyłowa – 3szt,
14) rękawice robocze – 250szt,
15) rękawice robocze ocieplane – 150szt,
16) sztormiak- 1szt,
17) obuwie gumowe z wkładką ocieplaną – 10szt,
18) wodery – 6szt,
19) spodniobuty neoprenowe – 1szt,
20) stuptuty – 4szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera załącznik nr 3.2 do SIWZ. Minimalny, wymagany okres gwarancji dla środków ochrony indywidualnej to 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 21106,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42196,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42196,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42196,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa GRUBE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630134939
7.3.3) Ulica: UL. OBORNICKA 14A
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46416,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr 2 nie złożono żadnej oferty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.