Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175131/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych
dla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19fe7e42-d9da-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnychdla nauczycieli/nauczycielek szkół podstawowych i ponadpodstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19fe7e42-d9da-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja i realizacja szkoleń dla nauczycieli ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych gminy Wrocław w ramach projektu "Międzykulturowa szkoła".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Międzykulturowa szkoła” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/TP/CKZ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113392,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Międzykulturowa integracja dzieci i młodzieży” dla maksymalnie 167 nauczycieli z 2 szkół podstawowych Gminy Wrocław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 1”.
3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.
4. Szkolenie będzie realizowane w 6 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
• Szkoła Podstawowa nr 83 (2 grupy);
• Szkoła Podstawowa nr 32 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 21 (4 grupy).
6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.
8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie zasad funkcjonowania różnych kultur w społeczności szkolnej oraz stosowania metod i technik wspierania rozwoju dzieci po doświadczeniu migracji i traumatycznych zdarzeń.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 1”.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 14352,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” dla maksymalnie 733 nauczycieli z 10 szkół Gminy Wrocław (4 szkoły ponadpodstawowe, 6 szkół podstawowych).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 2”.
3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.
4. Szkolenie będzie realizowane w 25 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 80 (3 grupy)
2) Szkoła Podstawowa nr 97 (3 grupy)
3) Szkoła Podstawowa nr 118 (3 grupy)
4) Liceum Ogólnokształcące nr I (2 grupy)
5) Liceum Ogólnokształcące nr V (2 grupy)
6) Technikum nr 15 (2 grupy)
7) Szkoła Podstawowa nr 19 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 7 (2 grupy)
8) Szkoła Podstawowa nr 17 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 17 (2 grupy)
9) Szkoła Podstawowa nr 32 w Zespole Szkolno–Przedszkolnym nr 21 (3 grupy)
10) Zespół Szkół nr 3 (3 grupy)
6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.
8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole podstawowej/ponadpodstawowej.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 2”.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 55200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleniaw formie warsztatowej pn. „Szkolenie metodyczne na temat nauczania dzieci cudzoziemskich” dla maksymalnie 79 nauczycieli z 3 szkół podstawowych Gminy Wrocław.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 3”.
3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.
4. Szkolenie będzie realizowane w 4 grupach w wymiarze 15 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 12 (1 grupa)
2) Szkoła Podstawowa nr 36 (1 grupa)
3) Szkoła Podstawowa nr 118 (2 grupy)
6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych na dzień (1 godz. dydaktyczna = 45 min) i/lub w soboty od godziny 9.00 w wymiarze maksymalnie 8 godzin dydaktycznych na dzień (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.
8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania metod i technik pracy z uczniem cudzoziemskim w polskiej szkole podstawowej/ponadpodstawowej.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 3”.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Edukacja włączająca. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i kształcenie specjalne w kontekście pracy z uczniem migrującym” dla maksymalnie 156 nauczycieli z 2 szkół Gminy Wrocław (1 szkoła podstawowa, 1 szkoła ponadpodstawowa).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 4”.
3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.
4. Szkolenie będzie realizowane w 6 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 80 (4 grupy)
2) Liceum Ogólnokształcące nr I (2 grupy)
6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.
8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie edukacji włączającej oraz jej wdrażania w praktykę edukacyjną z uwzględnieniem kształcenia specjalnego.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 4”.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 13176,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleniaw formie warsztatowej pn. „Edukacja włączająca. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna i kształcenie specjalne w kontekście pracy z uczniem migrującym” dla maksymalnie 25 nauczycieli z 2 szkół podstawowych Gminy Wrocław.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 5 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 5”.
3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.
4. Szkolenie będzie realizowane w 2 grupach w wymiarze 8 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia:
1) Szkoła Podstawowa nr 19 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 7 (1 grupa)
2) Szkoła Podstawowa nr 18 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 18 (1 grupa)
6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.
8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie edukacji włączającej oraz jej wdrażania w praktykę edukacyjną z uwzględnieniem kształcenia specjalnego.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorami szkół
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 5”.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 6592,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń stacjonarnych w formie szkoleniowej Rady Pedagogicznej pn. „Prawo oświatowe w praktyce-praca z uczniem z Ukrainy” dla maksymalnie 56 nauczycieli z 1 szkoły ponadpodstawowej Gminy Wrocław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 6 (w tym m.in. zasady, terminy, przygotowanie szkolenia oraz jego przeprowadzenie), wskazany został w „OPZ 6”.
3. Odbiorcą szkolenia będzie kadra pedagogiczna.
4. Szkolenie będzie realizowane w 2 grupach w wymiarze 4 godzin dydaktycznych na grupę (1 godz. dydaktyczna = 45 min).
5. Zamawiający informuje, że sale szkoleniowe zostaną zapewnione przez Zamawiającego – w szkołach biorących udział w projekcie, na terenie Wrocławia: Liceum Ogólnokształcące nr I (2 grupy).
6. Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 - w wymiarze maksymalnie
4 godzin dydaktycznych dziennie.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji szkoleń w inne dni i w innym zakresie godzin po akceptacji tych terminów przez dyrektorów szkół.
8. Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu nauczyciela poprzez rozwijanie wiedzy i umiejętności w zakresie obowiązujących aktów prawnych dotyczących kształcenia i wychowania dzieci z Ukrainy w polskim systemie edukacji.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy – w celu właściwego przygotowania i przeprowadzenia szkoleń - należeć będzie w szczególności:
1) przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu harmonogramu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest ustalić daty szkoleń z dyrektorem szkoły
2) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu programu szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
3) zapewnienie wszystkim uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
4) przygotowanie i prowadzenie dziennika zajęć szkoleniowych – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
5) przygotowanie i wydanie wszystkim uczestnikom szkoleń imiennych zaświadczeń o jego ukończeniu – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”;
6) przeprowadzenie ewaluacji szkoleń – w terminach i na zasadach określonych w „OPZ 6”.
10. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i prowadzić szkolenia i materiały szkoleniowe zgodnie z zasadą niedyskryminacji, w tym ze względu na płeć, niepełnosprawność, językiem wrażliwym na płeć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
4.5.5.) Wartość części: 4392,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Szkolenia Agnieszka Zienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931939825
7.3.3) Ulica: Pabianicka 4/8
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-339
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURO-SZKOLENIA AGNIESZKA ZIENKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EURO-SZKOLENIA AGNIESZKA ZIENKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educafe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381129017
7.3.3) Ulica: Stanisława Małachowskiego 2/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-129
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13536,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-Szkolenia Agnieszka Zienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931939825
7.3.3) Ulica: Pabianicka 4/8
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-339
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURO-SZKOLENIA AGNIESZKA ZIENKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EURO-SZKOLENIA AGNIESZKA ZIENKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4928,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4928,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4928,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.