Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00199411/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552210200
1.5.8.) Numer faksu: 52210210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/orneta1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc41f7d-2290-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003141/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481009,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Codzienne utrzymanie w czystości chodników, placów i schodów przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym w ilości:
a) chodniki place i schody: 6 054,40 m²
Wykaz powierzchni chodników, placów i schodów do codziennego utrzymania w czystości przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym zawiera załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ
2) Codzienne utrzymanie czystości na powierzchni jezdni ulic przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego w ilości:
a) jezdnie ulic sprzątane codziennie na powierzchni - obustronne pasy o średniej
szerokości 0,5 m przy krawężnikach: 4 216,00 m²
Wykaz powierzchni jezdni ulic (obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach) do utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego zawiera załącznik nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ
3) Codzienne utrzymanie w czystości chodników, ścieżek rowerowych i wysepek przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym oraz jezdni na rondach przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego stanowiących skrzyżowanie ulic Morąska – Rozjazdowa i Rozjazdowa – Olsztyńska w ilości:
a) Rondo Morąska - Rozjazdowa
- chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 654,00 m²
- jezdnie na powierzchni obustronne pasy o średniej szerokości 0,5m przy krawężnikach : 322,45 m²
b) Rondo Rozjazdowa – Olsztyńska
- chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 545,00 m²
- jezdnie na powierzchni obustronne pasy o średniej szerokości 0,5m przy krawężnikach: 303,55 m²
Wykaz powierzchni chodników, ścieżek rowerowych i wysepek do codziennego utrzymania w czystości przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym oraz powierzchni jezdni do codziennego utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego Rondo Morąska – Rozjazdowa i Rondo Rozjazdowa - Olsztyńska zawiera załącznik nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ
5) Codzienne utrzymanie w czystości placów tylko w okresie zimowym w ilości:
a) plac przed Ratuszem : 62,00 m²
Wykaz powierzchni placów do codziennego utrzymania w czystości tylko w okresie zimowym zawiera załącznik nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ
3. Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia przedstawiony został w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SWZ i Projekcie umowy Rozdziału IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318179,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318179,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318179,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieczystościami Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 743 202 33 36
7.3.3) Ulica: Dworcowa 27
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI NIECZYSTOŚCIAMI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI NIECZYSTOŚCIAMI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318179,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) planowane rozpoczęcie – 01.11.2021r.
b) planowane zakończenie – 31.10.2022r.
Uwaga:
W przypadku nie podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia do dnia 31.10.2021r., Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia planowanego terminu rozpoczęcia przedmiotu zamówienia i wydłużenia planowanego terminu zakończenia przedmiotu umowy o liczbę dni opóźniającą rozpoczęcie realizacji zamówienia liczoną od dnia 01.11.2021r.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia umownego terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku nie zabezpieczenia wystarczających środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w roku w budżetowym 2022 Powyższa zmiana (skrócenie) terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia nie spowoduje żadnych sankcji finansowych z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy na realizację przedmiotu zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
- Mechaniczne pozimowe zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie ulic na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2025 r.
- Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników i terenów zielonych na terenie Gminy Pawłowice
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na terenie Gminy Żabia Wola w roku 2025.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.