Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185886/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lodowiska z funkcją boiska wielofunkcyjnego przy szkole
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BRONISŁAWA CHĄCIŃSKIEGO W ŁUKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000717867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 20
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48257982568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4.lukow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp4lukow.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/um.lukow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lodowiska z funkcją boiska wielofunkcyjnego przy szkole2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b742ab1-1a00-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00170079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont lodowiska z funkcją boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Łukowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP4.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290795,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1.1. Remont lodowiska z funkcją boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego przy szkole na terenie kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012”
1.2. Zakres robót obejmuje:
1) umocowanie na istniejących obrzeżach betonowych profili aluminiowych;
2) ułożenie na istniejącej nawierzchni instalacji chłodzącej z rur PE, umocowanej do podłoża prowadnicami aluminiowymi;
3) demontaż starego kolektora zasilającego z odzyskaniem części armatury nadającej się do dalszego użytkowania oraz montaż nowego kolektora zasilającego z rur HDPE w otulinie izolacyjnej;
4) zatopienie instalacji chłodzącej w mieszaninie kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego SBR i kleju poliuretanowego;
5) podłączenie instalacji do istniejącego agregatu chłodniczego i przeprowadzenie próby mrożenia;
6) wykonanie podkładu technicznego pod nawierzchnię polipropylenową;
7) wykonanie modularnej multisportowej nawierzchni polipropylenowej.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót będących przedmiotem zamówienia określają, w szczególności dokumenty: projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) , stanowiące załączniki do SWZ - Tom III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289990 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obróbka i Montaż Urządzeń do Celów Sportowych Wojciech Galisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273651817
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 126a
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-337
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opróżnianie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze śmietniczek ulicznych na ulicach i placach stanowiących własność Miasta Łuków
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę istniejącego i budowę nowego wiaduktu w ciągu drogi powiatowej nr 1300L w miejscowości Stara Prawda
- ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY Z TANKOWANIEM POJAZDÓW W ROKU 2025
- Odśnieżanie dróg powiatowych w 2025 r.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.