eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaZakup z dostawą i wdrożeniem macierzy dyskowej dla centralnego repozytorium kopii danych w ramach zadania: "Zakup macierzy na potrzeby Centralnego repozytorium kopii danych"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup z dostawą i wdrożeniem macierzy dyskowej dla centralnego repozytorium kopii danych w ramach zadania: „Zakup macierzy na potrzeby Centralnego repozytorium kopii danych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup z dostawą i wdrożeniem macierzy dyskowej dla centralnego repozytorium kopii danych w ramach zadania: „Zakup macierzy na potrzeby Centralnego repozytorium kopii danych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e149311-e359-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060957/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup macierzy na potrzeby utworzenia Centralnego repozytorium kopii danych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.6.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup z dostawą i wdrożeniem macierzy dyskowej dla centralnego repozytorium kopii danych w ramach zadania: „Zakup macierzy na potrzeby Centralnego repozytorium kopii danych”
Dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy
Wymagania ogólne zestawu macierzy dyskowej:
• Wszystkie dostarczone urządzenia i elementy muszą być ze sobą w 100% kompatybilne.
• Wszystkie oferowane urządzenia muszą pochodzić z legalnego, oficjalnego kanału sprzedaży na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
• Nie dopuszcza się oferowania urządzeń odnawianych lub refabrykowanych.
• Urządzenia muszą być objęte przynajmniej 3 letnią gwarancją oraz 3 letnią subskrypcją dla dostarczonego wraz z macierzą oprogramowania.
• Wszystkie urządzenia muszą posiadać Certyfikat CE.
• W ofercie należy podać model oferowanego urządzenia, jego opis potwierdzający wymagane funkcjonalności.
• Do oferty należy dołączyć zestawienie ilościowe wszystkich elementów składowych przedmiotowego Zestawu macierzy oraz karty katalogowe oferowanych urządzeń z zaznaczonymi wymaganymi parametrami.
Szczegółowy przedmiot zamówienia określają: Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1 do IDW- Rozdział 2 swz oraz projekt umowy – Rozdział 3 swz wraz z załącznikiem.

2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakiekolwiek nazwy własne i marki handlowe urządzeń i elementów, znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane nazwy własne i marki handlowe urządzeń i elementów patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego, zamieszczone w specyfikacji nazwy technologicznych lub producentów kluczowych komponentów użyto jedynie w celu przykładowym- co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty, w której poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami/elementami równoważnymi, tj. przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
3. Zgodnie z treścią art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych 11 września 2019r. (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 – tj. z późniejszymi zmianami; (zwanej dalej uPzp) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów lub rozwiązań technicznych równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w specyfikacji warunków zamówienia. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia.
4. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 104 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały „równoważność” urządzeń i wyrobów co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233140-4 - Urządzenia do przechowywania dostępu bezpośredniego (DASD)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGNATI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6832098202

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 15k/3

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 53 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.