Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189822/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do prawidłowego funkcjonowania systemu wodno - ściekowego oraz do zimowego utrzymania dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000-Lecia 8
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-874
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627698004
1.5.8.) Numer faksu: 627698062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzeziny-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny-gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.brzeziny-gmina.pl, https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do prawidłowego funkcjonowania systemu wodno - ściekowego oraz do zimowego utrzymania dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c5c13a-1c40-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004435/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do prawidłowego funkcjonowania systemu wodno - ściekowego oraz do zimowego utrzymania dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189822/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiRL.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zakup samochodu wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do prawidłowego funkcjonowania systemu wodno - ściekowego oraz do zimowego utrzymania dróg gminnych
Wspólny Słownik Zamówień: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania, 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe, 42414400-5 - Dźwigi do pojazdów mechanicznych, 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu wielofunkcyjnego z przeznaczeniem do prawidłowego funkcjonowania systemu wodno - ściekowego oraz do zimowego utrzymania dróg gminnych. W skład dostawy wchodzi zakup samochodu wielofunkcyjnego, urządzenie hakowe, żuraw hydrauliczny wraz z łyżką/chwytakiem do materiałów sypkich, pług odśnieżający, kontener.
Zadanie realizowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID -19 dla gmin z przeznaczeniem na inwestycje realizowane w miejscowościach, w których funkcjonowały zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych zawarty jest w załączniku Nr 6 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Urzędu Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny oraz przeszkolenia minimum 2 osób ze strony Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia w dniu dokonania dostawy bez dodatkowych kosztów.
Wymagania dotyczące gwarancji:Gwarancja na przedmiot zamówienia minimum na okres 24 miesiące od daty podpisania przez Zamawiającego bez uwag protokołu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia.
W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Powody niedokonania podziału zamówienia na części:Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zadania. Zamówienie może być zrealizowane przez jednego Wykonawcę w całości.Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Miejsce realizacji: Urząd Gminy Brzeziny, ul. 1000-lecia 8, 62-874 Brzeziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
42414400-5 - Dźwigi do pojazdów mechanicznych
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STT Trading Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101350182
7.3.3) Ulica: Dowborczyków 30/34
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-019
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Przebudowa drogi gminnej nr 121007 E oraz dróg wewnętrznych msc. Rochna, gm. Brzeziny
- Przebudowa dróg w miejscowości Tworzyjanki, gm. Brzeziny
- Modernizacja dachu budynku Przedszkola w Brzezinach
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania zieleni przydrożnej na terenie Gminy Rząśnia
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalnego na potrzeby Straży Miejskiej Ostrołęki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH STALOWYCH POJEMNIKÓW NA ODZIEŻ DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.