Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156650/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie pn. "Komunikacja międzykulturowa" dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie pn. "Komunikacja międzykulturowa" dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee602ce-0014-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi szkoleniowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Jeden Uniwersytet - Wiele Możliwości. Program Zintegrowany”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych, nr umowy POWR.03.05.00-00-Z301/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.043.2021.UGS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325910,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest szkolenie pn. “Komunikacja międzykulturowa” dla kadry administracyjnej i zarządzającej Uczelni. Celem szkoleniowym jest wzmocnienie kompetencji międzykulturowych związanych z obsługą cudzoziemców na uczelni wyższej (gości zagranicznych, pracowników z zagranicy i studentów), tj. rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji w środowisku międzykulturowym, doskonalenie umiejętności radzenia sobie z nieporozumieniami i trudnymi sytuacjami w różnych kontekstach międzykulturowych oraz rozwinięcie postawy otwartości i wrażliwości na różnorodność kulturową oraz wzbudzenie ciekawości świata.
2) Szkolenie skierowane jest do pracowników pracujących „na styku kultur”, których zadania obejmują obsługę obcokrajowców i którzy pragną zdobyć umiejętności efektywnego komunikowania się w kontakcie osobistym oraz przy wymianie korespondencji. Umiejętności te składają się na fachowość i jakość obsługi cudzoziemców poprzez wsparcie realizacji jednego z celów strategicznych uczelni, tj. internacjonalizacji. W jego trakcie wykorzystane zostaną co najmniej następujące metody dydaktyczne: mini wykład, prezentacja z praktycznymi przykładami, case studies, dyskusja, wymiana doświadczeń między uczestnikami, trening nowych umiejętności w formie udziału w ćwiczeniach praktycznych, scenki (odgrywanie ról). W trakcie szkolenia trener będzie przekazywał jego Uczestnikom informacje zwrotne. Pozwoli to na wzmocnienie silnych stron każdej z osób uczestniczących i korektę postaw niepożądanych.
3) W zakres usługi szkoleniowej wchodzi:
a) przygotowanie i przedstawienie do akceptacji programu szkolenia, który realizuje co najmniej minimalny zakres tematyczny wraz z wykazem stosowanych metod dydaktycznych zgodnie z przyjętą formułą szkolenia;
b) przeprowadzenie 8h szkolenia dla czterech 20-osobowych grup z wykorzystaniem aktywizujących metod dydaktycznych tj. min 50% czasu szkolenia to praca poprzez wykonywanie ćwiczeń, uczenie się przez działanie itp.
c) na życzenie zamawiającego przeprowadzenie całości lub części szkolenia w formie zdalnej (online);
d) przygotowanie materiałów szkoleniowych, które zawierają opis przedstawionych podczas szkolenia koncepcji, teorii, technik i komunikatów. Materiały szkoleniowe powinny mieć obojętność min 30 stron A4 treści merytorycznej, przy zachowaniu maksymalnego rozmiaru czcionki 12 i interlinii 1,5. Grafiki, schematy, slajdy itp. mogą stanowić do 40% objętości materiałów.
4) Zakres tematyczny szkoleń oraz liczbę godzin zajęć określa załącznik nr 2 do SWZ.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
6) Termin realizacji zamówienia: do 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Realizacja winna odbywać się zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Zamawiającego po zawarciu umowy i przesłanym do Wykonawcy drogą mailową najpóźniej do 15 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego szkolenia.
7) Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności.
a) Zamawiający udostępni salę wyposażoną w rzutnik, ekran, komputer, tablicę mieszącą się w budynkach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach.
b) W przypadku realizacji części lub całości szkolenia w formie online Wykonawca zapewni rozwiązania techniczne dla realizacji szkolenia w formie zdalnej z udziałem trenera i uczestników (webinarium) w tym zapewnienie możliwości połączenia dla uczestników z poziomu przeglądarki internetowej (w oparciu o technologię webcast). Zastosowane rozwiązania technologiczne mają umożliwiać połączenie audio i video, prowadzenie czatu, pracę w podgrupach, udostępnianie ekranu/plików; przeprowadzenie ankiet i testów.
c) Wykonawca zapewni niezbędne pomoce dydaktyczne, materiały i sprzęt niezbędne do przeprowadzenia szkoleń inne niż wymienione powyżej.
8) Liczba uczestników:
a) Grupa max: 20 osób
Liczba grup: 4
Liczba dni szkoleń: 1 dla każdej z grup*
Liczba godzin: 8 dla każdej z grup (w sumie 32)
*liczba dni szkoleń może ulec zwiększeniu w przypadku zastosowania formuły online, proporcjonalnie do założenia, że w danym dniu będzie realizowanych maksymalnie 6 godzin lekcyjnych a czas trwania szkolenia i przerw nie powinien przekroczyć łącznie 6 godzin zegarowych.
b) Ostateczna liczba uczestników szkoleń zależeć będzie od liczby osób zainteresowanych udziałem w szkoleniu. Nie można wprowadzać na zajęcia dodatkowych osób niebędących uczestnikami Projektu.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze szkolenia w przypadku niezebrania się grupy – Wykonawcy nie przysługuje wówczas wynagrodzenie za niezrealizowaną cześć szkolenia. W takim przypadku, usługa zostanie zrealizowana min. 1 grupy. Wykonawcy z tytułu zmniejszenia zakresu zamówienia nie przysługuje żadne roszczenie.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6460,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIK Consulting Wojciech Michałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781112647
7.3.3) Ulica: Różyckiego 2 lok. 23
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIK CONSULTING" MICHAŁEK WOJCIECH
jakie przetargi wygrała firma
"WIK CONSULTING" MICHAŁEK WOJCIECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad.1- Mavacamten- kapsułki twarde - Program lekowy NFZ
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych na obiekcie HS Józefowska w Katowicach przy ul. Józefowskiej 40
- Wyposażenie siłowni wraz z dostawą sprzętu sportowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa stadionu miejskiego w Katowicach"
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: "Ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - kompendium wiedzy pracownika powiatowego urzędu pracy"
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie edukacyjne - organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji dla gmin z terenu województwa wielkopolskiego w ramach realizacji projektu pt. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.