Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO
DO PRZEWOZU PACJENTÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"
1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 46
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67
1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew.11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1edf73eb-eff5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGODO PRZEWOZU PACJENTÓW”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1edf73eb-eff5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00475446/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup samochodu osobowego do przewozu pacjentów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy 4/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego do przewozu pacjentów, rok produkcji nie starszy niż 2022, zgodnie z poniższymi wymaganiami . Ilość 1 szt.
Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34110000-1.
Wymagane przez Zamawiającego parametry minimalne:
1 Typ samochodu: osobowy,
fabrycznie nowy,
rok produkcji nie starszy niż 2022
2 Typ nadwozia: Bus
3 Napęd: Przedni lub tylny
4 Liczba drzwi: minimum 5
5 Liczba miejsc: 9
6 Kierownica po lewej stronie: TAK
7 Silnik: Diesel
8 Lakier i kolor nadwoiza: Lakier metalizowany
9 Pojemność skokowa silnika (cm3): od 1900 do 2200
10 Moc silnika: minimalne 120 KM
11 Średni poziom emisji CO2: 205 g/km, norma emisi spalin EURO6AP
12 Układ kierowniczy ze wspomaganiem: TAK
13 Skrzynia biegów: manualna lub automatyczna, minimum 6 stopniowa
14 System wspomagania:
A) Zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
B) Stabilizacja toru jazdy
C) System wspomagania ruszania pod górę
D) Czujniki parkowania z przodu i tyłu
15 System kontroli:
A) Awaryjnego hamowania
B) System start stop
C) System zapobiegający kolizjom z funkcja hamowania
D) System ostrzegania przed niezamierzonym zjechaniem z pasa ruchu
E) Kamera cofania
16 Lusterka zewnętrzne:
A) Elektrycznie sterowane
B) Podgrzewane
17 Szyby boczne: elektrycznie sterowane z przodu
18 Podłokietnik: TAK z przodu dla kierowcy
19 Fotel kierowcy: tak z regulacją wysokości i kąta nachylenia oparcia
20 Regulacja kolumny kierownicy: dwie płaszczyzny (odległość i wysokość)
21 Poduszka powietrzna: dla kierowcy
22 Pasy bezpieczeństwa z tyłu i przodu 3 punktowe
23 Centralny zamek sterowany pilotem
24 Zabezpieczenia: immobilizer
25 Klimatyzacja: manualna lub automatyczna
26 Reflektory: dzienne, mijania i drogowe halogenowe lub w technologi LED
27 Sygnalizator niezapiętych pasów bezpieczeństwa: tak
28 Koło zapasowe pełnowymiarowe
29 Dodatkowe wyposażenie: gaśnica, trójkąt ostrzegawczy
30 Termin dostawy: do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258177 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258177 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258177 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEBASTIAN RĄCZKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "SEB-CAR'
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572495460
7.3.3) Ulica: NIWY 31 A
7.3.4) Miejscowość: NIWY
7.3.5) Kod pocztowy: 26-021
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SEBASTIAN RĄCZKA Firma Handlowo Usługowa "SEB-CAR"
jakie przetargi wygrała firma
SEBASTIAN RĄCZKA Firma Handlowo Usługowa "SEB-CAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258177 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-07INNE PRZETARGI NOWY DWOREK
więcej: przetargi NOWY DWOREK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Działu ds. Wojskowych Prokuratury Rejonowej w Lublinie.
- Zakup 3 szt. samochodów osobowych dla Ochotniczych Hufców Pracy
- Dostawa jednego elektrycznego samochodu osobowego na potrzeby WUP - drugie postępowanie
- "Zakup samochodu osobowego"
- Zakup pojazdu osobowego wielozadaniowego
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.