Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00214177/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7
1.5.2.) Miejscowość: Jaświły
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 85 716 80 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c6855b9-f0ba-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004630/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddziałania: Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii na operacje typu: Gospodarka wodno – ściekowa Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” w ramach inwestycji pn.: „Budowa z przebudową systemu zaopatrzenia w wodę przeznaczoną do spożycia przez ludzi oraz odbioru ścieków bytowych na terenie Gminy Jaświły”, polegających na:
- przebudowie z rozbudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Mikicin
- rozbudowie komunalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Dolistowo Nowe
- budowie 3 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gm. Jaświły
- budowie sieci wodociągowej z przyłączami we wsi Dolistowo Stare i Dolistowo Nowe
1.1. Stacja uzdatniania wody w Mikicinie – planowany zakres robót obejmuje:
a) roboty demontażowe istniejących urządzeń
b) przebudowa z rozbudową istniejącego budynku, dostosowując do aktualnych wymagań
c) budowa zbiorników wyrównawczych o poj. 100 m3 każdy
d) budowa osadnika popłuczyn
e) budowa dwóch zbiorników o poj. 2 m3 każdy na ścieki bytowe i ścieki z pomieszczenia chloratora
f) budowa doziemnych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych
g) wykonanie dojść i dojazdów do obiektów
h) budowa ogrodzenia
1.2. Oczyszczalnia ścieków w Dolistowie Nowym – planowany zakres robót obejmuje:
a) przygotowanie terenu pod budowę sitopiaskownika
b) budowę sitopiaskownika o max. wydajności Q = 20 dm 3 /s z niezbędnymi instalacjami
1.3. Przydomowe oczyszczalnie ścieków – planowany zakres robót obejmuje:
a) zaprojektowanie i wybudowanie 3 sztuk kompletnych, biologicznych oczyszczalni ścieków o przepustowości do Qdśr = 1,20 m3 /db każda
b) wykonanie niezbędnych instalacji doziemnych kanalizacyjnych i energetycznych
1.4. Budowa sieci wodociągowej – planowany zakres robót obejmuje:
a) budowa sieci wodociągowej z rur PE RC Ø 110 mm o dł. ok. 620 m
b) przyłącza wodociągowe w pasie drogowym z rur PE RC Ø 32 mm dł. ok. 6 m
c) lokalizacja wodociągu na drogach gminnych
2. Zakres wszystkich prac do wykonania w ramach zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- opracowanie map do celów projektowych
- przygotowanie niezbędnych wstępnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. m. in. karty informacyjnej przedsięwzięcia w celu uzyskania Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji oraz Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, jeżeli jest wymagane,
- sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów:
opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót, w tym uzyskanie pozytywnej opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mońkach dotyczącego SUW Mikicin
- wykonanie badań gruntowych,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
- nadzór autorski projektanta,
- uzyskanie decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Mońkach na użytkowanie obiektu SUW lub dokonanie zgłoszenia,
- sporządzenie operatu wodnoprawnego na usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych i odprowadzaniu ścieków (wód popłucznych) i uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym na SUW Mikicin oraz sporządzenie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków w Dolistowie Nowym i uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym
- zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót
3. Zamawiający wymaga opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z aktualnymi przepisami i aktualnym poziomem wiedzy technicznej.
4. Zamawiający nie dopuszcza do stosowania rozwiązań prototypowych.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262300-4 - Betonowanie
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 224 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający udostępnił na stronieprowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Do terminu składania ofert, tj. do dnia 31.05.2023 r. do godz. 10.00, Zamawiający otrzymał ofertę od jednego Wykonawcy. Otrzymana oferta znacznie przewyższa środki Zamawiającego przeznaczone na realizację zadania.
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, zgodnie z art. 255 pkt 3.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4490000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI JAŚWIŁY
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- "Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby BiomTrans Sp. z o.o. w 2025 roku"
- Opracowanie planu ogólnego gminy Jaświły
więcej: przetargi JAŚWIŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- "Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Rozwój infrastruktury społecznej w Rumi (budynek użyteczności publicznej)."
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa żłobka w miejscowości Brzeźno gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn .: "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.