eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynPrzebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/2



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krotoszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Floriańska 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627228891

1.5.8.) Numer faksu: 627228892

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr.krotoszyn@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprkrotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pcpr_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8c8309b-fecb-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122498/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa części budynku (Środowiskowego Domu Samopomocy) wraz z dobudową windy w Krotoszynie, ul. Langiewicza, na działce nr 6316/2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150450/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.252.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 807472,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Krotoszynie wraz z dobudową windy. Dobudowana winda zostanie połączona z klatką schodową i stanowić będą główne wyjście ewakuacyjne budynku.
Zakres robót do wykonania:
• Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie znajdującej się od strony podwórza (południowej) przybudówki,
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej w przybudówce oraz w miejscach zaznaczonych w projekcie, przewidujących wymianę stolarki,
- likwidacja zbędnych ścianek działowych,
- wykonanie nowych otworów.
• Zaprojektowanie oddymianej klatki schodowej połączonej z windą.
• Wydzielenie nowych pomieszczeń.
• Dobudowa windy w miejscu rozebranej przybudówki.
• Osadzenie nowych okien i drzwi zewnętrznych.
• Roboty uzupełniające i wykończeniowe m. in. wykonanie nowych podłóg, tynków, osadzenie nowych drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI30, malowanie wszystkich pomieszczeń.
• Montaż hydrantów.
Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową,
2) Specyfikacją Warunków Zamówienia,
3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
4) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR),
5) decyzją Starosty Krotoszyńskiego nr 257/2019 z dnia 08.04.2021 r. udzielającą pozwolenia na budowę dla Powiatu Krotoszyńskiego, sprostowanej postanowieniem Starosty Krotoszyńskiego
z dnia 07.05.2021 r. oraz zmienioną decyzją Starosty Krotoszyńskiego
nr 81/2021 z 07.07.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 940000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993135,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 940000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIL BUD HUBERT KOWALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211698667

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 8

7.3.4) Miejscowość: Kobylin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 940000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.