Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137872/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00152268/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13
1.5.2.) Miejscowość: Korsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,121612,90cbd659a5196bc95af688962df3fb5d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed3517d-c35c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074289/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Korszach wraz z budową nowej studni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3414634,15
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie inwestycji pn.: „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”,
2. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Dokumentacji projektowej niezbędnej do prawidłowego wykonania wszystkich robót budowlanych opisanych w posiadanym przez Zamawiającego Programie Funkcjonalno – Użytkowym (dalej „PFU”) dla zadania „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”;
b) Wszystkich robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt a), oraz wszystkich robót przygotowawczych niezbędnych do wykonania zakresu umowy oraz wszelkich czynności wymaganych prawem dla zadania „Modernizacja SUW w Korszach wraz z wybudowaniem nowej studni”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację Stacji Uzdatniania Wody w Korszach wraz z budową nowej studni. Inwestycja odbywać się będzie na terenie działek nr 111, 105 i 110 obr. 2 Korsze. Modernizacja polegać będzie na budowie nowego budynku stacji, wymianie urządzeń filtrujących, uzdatniających i pompujących wodę, wymianie instalacji elektrycznej i sterowniczej, remoncie zbiornika wody czystej i rozbiórce starego budynku stacji i budynku gospodarczego.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie Projektu Budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień oraz pozwolenia na budowę,
b) wykonanie Projektu Wykonawczego – wielobranżowego,
c) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzony Projekt Budowlany, zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę,
d) wykonanie badań gruntowych,
e) obsługę geodezyjną,
f) sporządzenie operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych − sporządzenie operatu wodnoprawnego na usługi wodne polegające na poborze wód podziemnych i odprowadzeniu ścieków i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego,
g) opracowanie instrukcji rozruchu, eksploatacji SUW oraz instrukcji stanowiskowych,
h) przeprowadzenie rozruchu zrealizowanych obiektów i instalacji zakończonego uzyskaniem wymaganych parametrów pracy i funkcjonalności,
i) wykonanie niezbędnych dokumentacji odbiorowych i powykonawczych,
j) przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi i eksploatacji obiektów,
k) uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentów i uzgodnień niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w PFU stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.
6. Wszelkie prace przewidziane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonywane będą na terenie nieruchomości : obręb ewidencyjny: 0002 Korsze, działki o numerach ewidencyjnych:
a) stacja uzdatniania wody – dz. nr 111, 110;
b) studnia głębinowa nr 1 – dz. nr 105;
c) studnia głębinowa nr 2 – dz. nr 111
Zamawiający posiada prawo dysponowania ww. nieruchomością.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6107565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6107565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6107565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Proffico Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010330091
7.3.3) Ulica: Marszałkowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-514
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BUDREM Nowik Sp. z o.o. - roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6107565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30INNE PRZETARGI KORSZE
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa wejścia zewnętrznego do piwnic budynku Ośrodka Zdrowia w Korszach"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Sątoczek wraz z przyłączami i włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sątoczno"
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.