Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143705/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00164124/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-30
- 2021/BZP 00173161/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przeciwdziałanie zagrożeniu powodziowemu w Brzezinach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRZEZINY
1.3.) Oddział zamawiającego: miasto Brzeziny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 874 77 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rgi@brzeziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przeciwdziałanie zagrożeniu powodziowemu w Brzezinach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d379985-f9b2-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003896/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przeciwdziałanie zagrożeniu powodziowemu w Brzezinach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143705/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9839926,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przeciwdziałanie zagrożeniu powodziowemu w Brzezinach.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) rozbudowę sieci kanalizacji deszczowej umożliwiającą odprowadzenie wód opadowych do rzeki Mrożycy, z terenu zalewanego przez wody deszczowe. Projekt daje możliwość zagospodarowania i odprowadzenia wód z terenów położonych wzdłuż ulic: Nadrzecznej, Lasockich, Mickiewicza oraz przełączenie trzech kanałów deszczowych. Głównym zadaniem projektu jest odłączenie kanału deszczowego od kanału sanitarnego, pełniącego do tej pory funkcje kanału ogólnospławnego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• Wykonanie wylotu prefabrykowanego do rzeki Mrożycy
• Rowu pomiędzy rzeką a wylotem prefabrykowanym DN 1500 mm.
• Zamontowanie separatora zintegrowanego z piaskownikiem
• Kanału deszczowego w ul. Nadrzecznej.
• Kanału deszczowego w ul. Lasockich
• Kanału deszczowego w ul. Mickiewicza
• Podłączenie kanału z ul. Traugutta.
• Podłączenie kanału z ul. Staszica
• Podłączenie kanału z ul. Mickiewicza w rejonie ul. Sienkiewicza.
2) przebudowę sieci wodociągowej w związku z rozbudową sieci kanalizacji deszczowej. Przedmiotowy wodociąg w stanie istniejącym uniemożliwia zaprojektowanie kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza w Brzezinach. Wodociąg spod jezdni należy przełożyć pod chodnik.
Obszar objęty przedmiotem zamówienia położony jest w granicach strefy konserwatorskiej oraz w granicach stanowiska archeologicznego.
W ramach przedmiotu zamówienia należy zapewnić nadzór archeologiczny zgodnie z decyzją Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24 marca 2021 roku.
Zamówienie będzie wykonywane w trzech etapach.
Zakres Etapu I obejmuje:
(poniżej nazewnictwo z dokumentacji projektowej)
Podetap 1.1. Kanalizacja deszczowa od rzeki do studni KD 3 wraz z zakupem separatora.
Podetap 1.1. od studni KD 3 do studni KD 5
Zakres Etapu II obejmuje:
(poniżej nazewnictwo z dokumentacji projektowej)
Podetap 2. Kanalizacja deszczowa w ul. Lasockich
Podetap 5. Przebudowa wodociągu
Zakres Etapu III obejmuje:
(poniżej nazewnictwo z dokumentacji projektowej)
Podetap 3. Kanalizacja deszczowa w ul. Mickiewicza
Podetap 4. Roboty drogowe odtworzeniowe po robotach sieciowych
2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:
1) posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (załącznik Nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 12 do SWZ),
3) przedmiarem robót (załącznik Nr 11 do SWZ),
4) decyzją o pozwoleniu na budowę z dnia 25.05.2021r. (załącznik Nr 13 do SIWZ),
5) decyzją Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 24.03.2021 r. (załącznik nr 14 do SIWZ),
6) pozwoleniem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 29.03.2021 r. (załącznik nr 14 do SIWZ),
7) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa,
8) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych,
9) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
1) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych;
2) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót;
3) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu;
4) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta;
5) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 215 z późn. zm.);
6) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779);
7) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), wymogami określonymi w dokumentacji projektowej oraz wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa;
8) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zużycia;
9) opracowania i zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (oznakowania robót lub zamknięcia drogi i organizacji objazdu), wykonanie oznakowania oraz jego utrzymanie w okresie prowadzanych robót;
10) oznaczenia na własny koszt i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa,
11) wykonania dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz. oraz wykonanie inspekcji TV kanału po zakończeniu całości robót.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) tj. osób wykonujących związane z realizacja zamówienia.
5. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót czyli tzw. pracowników fizycznych;
- w zakresie robót ziemnych wykonywanych sprzętem budowlanym.
6. Pomimo dołożenia wszelkich starań, w dokumentacji Zamawiającego mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary (parametry). Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią one elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym, nie są one wiążące dla Wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w dokumentacji Zamawiającego. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu, należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów, są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru materiału/urządzeń/sprzętu w oparciu o wyspecyfikowane parametry.
7. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 96 ust. 1 i ust. 2 pkt 2) ppkt e) Ustawy Pzp, dotyczące „klauzuli społecznej” :
a/ Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu robót budowlanych w ramach zamówienia, co najmniej 1 (jedną) osobę niepełnosprawną;
(definicja - osoba niepełnosprawna - to osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 573), przy czym status niepełnosprawności określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności wydanym przez właściwy zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności bądź orzeczeniem lekarza Orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o całkowitej niezdolności do pracy i samodzielnej egzystencji, o niezdolności do samodzielnej egzystencji, o całkowitej niezdolności do pracy oraz o częściowej niezdolności do pracy i celowości przekwalifikowania.)
b/ zatrudnienie niepełnosprawnego przy realizacji zamówienia powinno trwać w całym okresie wykonywania robót budowlanych tj. od dnia przekazania placu budowy do dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej;
c/ Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca przedstawiając dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim, powinien przekazać je w sposób nienaruszający przepisów dotyczących ochrony danych osobowych (tj. dokumenty powinny mieć odpowiednio zakryte/wymazane dane, które nie są niezbędne do potwierdzenia niepełnosprawności);
d/ zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.), umowy cywilnoprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
e/ w przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych na warunkach opisanych w pkt a i pkt b, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości stanowiącej 0,1 % wartości wynagrodzenia ryczałtowego brutto należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia ustalonego za cały przedmiot umowy, za każdy rozpoczęty miesiąc niedotrzymania warunku opisanego w pkt a i b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193165,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15248540,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11193165,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301998050
7.3.3) Ulica: ul. Śródmiejska 15
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
BOR-WIERT Sp. z o.o. - wykonanie kanalizacji deszczowej metodą mikrotunelingu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11193165,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Modernizacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.