Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00141511/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
- 2021/BZP 00263945/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących zlokalizowanych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie w ramach Programu Kształtowania Zasobów Wodnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty utrzymaniowe na budowlach piętrzących zlokalizowanych na terenie działalności Zarządu Zlewni w Krośnie w ramach Programu Kształtowania Zasobów Wodnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b4ac8ca-f6a7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.76 Roboty budowlane związane ze zwiększeniem zdolności retencyjnej zlewni rzek na terenie działalności Zarządu Zlewni Stalowa Wola - RZGW Rzeszów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.61.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122236,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 : „Zwiększenie pojemności korytowej poprzez remont jazu piętrzącego w km 15+613 na rz. Stobnica w m-ci Lutcza gmina Niebylec”.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: wykonanie grodzy ochronnej (częściowe przegrodzenie koryta rzeki), torkretowanie pęknięć, usunięcie zewnętrznej warstwy betonu gr. do 3 mm z powierzchni pionowych przez groszkowanie, ręczna reprofilacja ubytków w konstrukcjach betonowych lub żelbetowych zaprawą cementowo-polimerową, wykonanie impregnacji hydrofobowej powierzchni betonowych – jednokrotne, czyszczenie przez szczotkowanie mechaniczne do drugiego stopnia czystości konstrukcji kratowych, malowanie pędzlem farbami konstrukcji stalowych stale zanurzonych w środowisku wodnym, wymiana konstrukcje drewnianej bez wyrębów z krawędziaków - montaż nowych drewnianych belek na kozłach ( do mocowania zasuw) wraz z impregnacją i uzupełnieniem brakujących el. konstrukcji stalowej, uruchomienie mechanizmów zasuw (kompleksowe z uzupełnieniem brakujących elementów wymaganych do uruchomienia - żuraw + korba), wymiana zgrębiałych el. drewnianej kładki na konstrukcji kozłów - grubość desek 8 cm, impregnacja drewnianej kładki, wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, transport lądowy materiałów na odległość do 0,5 km, kamień, żwir, piasek, załadunek mechaniczny, ciągnik + przyczepa, ręczne wykoszenie porostów wraz
z wygrabianiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 56897,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Zwiększenie pojemności korytowej poprzez remont 7 sztuk zastawek na potoku Nowosiółka".Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: wykoszenie skarp i dna wraz z wygrabieniem; roboty związanej z remontem ubezpieczenia dna potoku przed i za zastawką, oczyszczenie ubezpieczenia z wbudowaniem urobku w nierówności na skarpach, wykonanie i założenie szandorów, oczyszczenie i pomalowanie elementów stalowych (prowadnice, barierki),czyszczenie, mycie i usunięcie zewnętrznej warstwy betonu, reprofilacja (wykonanie warstwy zczepnej, wypełnienie ubytków, szpachlowanie, impregnacja hydrofobowa), rozbiórka bruków, umocnienie dna i skarp płytami betonowymi, wykonanie kładek do montażu szandorów, impregnacja kładki, rozbiórka konstrukcji betonowych oraz uzupełnienie ubytków betonu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 41178,78 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Zwiększenie pojemności korytowej poprzez remont 3 sztuk zastawek na potoku Żołynianka”.Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: skucie nierówności betonu na ścianach prawego i lewego skrzydła zastawki, zabicie ścianki szczelnej drewnianej, wykonanie kładki do montażu szandorów, wykonanie barierek ochronnych od strony wody dolnej i górnej, wykonanie nowych szandorów, rozbiórka konstrukcji betonowych, wykonanie kanału obiegowego, czyszczenie i malowanie barierek ochronnych oraz prowadnic, naprawa przepustu fi 100cm poprzez uszczelnienie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 24160,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69895,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69895,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69895,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860001048
7.3.4) Miejscowość: Niebocko
7.3.5) Kod pocztowy: 36-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W DYDNI Z/S W NIEBOCKU
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH W DYDNI Z/S W NIEBOCKU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69895,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49629,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49629,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49629,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usług Melioracyjno-Drogowych Rolniczo-Handlowych i Ochrony Środowiska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7920005092
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49629,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29806,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29806,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29806,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „ELINSBUD” Wiesław Bagniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161237591
7.3.4) Miejscowość: Brzyska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma "ELINSBUD" Wiesław Bagniak
jakie przetargi wygrała firma
Firma "ELINSBUD" Wiesław Bagniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29806,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni i czystości w parku Karola Ferdynanda wazy w Wyszkowie oraz na terenach przyległych
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
- Odbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wilków Drugi gm. Błędów
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2025
- Wykonanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie Parku Pięciu Sióstr w Warszawie, terenach niezagospod., poboczach dróg gminnych i innych terenach w Dz. Ochota m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.