eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraŚwiadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pom. biurowych oraz otoczenia zewn. obiektów użytkowanych przez LOR oraz podległe jednostki terenowe ARiMR w części płn. i płd. woj. lubuskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pom. biurowych oraz otoczenia zewn. obiektów użytkowanych przez LOR oraz podległe jednostki terenowe ARiMR w części płn. i płd. woj. lubuskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuski Oddział Regionalny Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 104

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or04@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


agencja płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pom. biurowych oraz otoczenia zewn. obiektów użytkowanych przez LOR oraz podległe jednostki terenowe ARiMR w części płn. i płd. woj. lubuskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8080b070-e065-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne i prawne zostało zamieszczone w Sekcji IX Informacje dodatkowe, ponieważ w niniejszym polu jest ograniczona ilość znaków możliwych do wykorzystania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOR04.2615.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246046,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego obiektów użytkowanych przez Lubuski Oddział Regionalny oraz jednostki terenowe, w części północnej i południowej województwa lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz lokali objętych zamówieniem, w podziale na jednostki terenowe LOR i część województwa lubuskiego, zawarto w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255618,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255618,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255618,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Top System Maciej Smak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251217374

7.3.3) Ulica: Nowosolna 14A

7.3.4) Miejscowość: Kożuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255618,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-03-07 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie faktyczne:
Dotychczasowy Wykonawca nie wywiązywał się należycie z obowiązku świadczenia usług sprzątania pomieszczeń biurowych oraz otoczenia zewnętrznego i dlatego Zamawiający naliczył odpowiednie kary umowne, wskazane w umowie (obowiązującej do 30.06.2024 r). W związku z licznymi nieprawidłowościami i niewykonywaniem usług oraz brakiem reakcji Wykonawcy na zgłaszane problemy, Zamawiający rozwiązał umowę ze skutkiem natychmiastowym.
Z uwagi na powyższą sytuację i konieczność pilnego zapewnienia ciągłości świadczenia usług porządkowych, Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki dla terminu realizacji usług do końca okresu obowiązywania poprzedniej umowy. W II kwartale br. zaplanowano przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i otoczenia zewnętrznego.
Wobec zaistniałych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć oraz z uwagi na długie terminy wymagane ustawą Pzp przy innych trybach udzielania zamówień – zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie przetargowe o wartości poniżej progów unijnych prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5) „ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.