Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241943/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie placów zabaw, siłowni zewnętrznych oraz terenów rekreacyjnych na terenie Gminy Lubicz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.4.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: info@lubicz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242645
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00241943
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Lit. Kryterium Waga Liczba punktów
a) Cena (C) 60% 60
b) Doświadczenie Inspektora Nadzoru w Specjalności Drogowej (D) 40% 40
Razem: 100,00
opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
zasady przyznawania punktów w kryterium „cena” (C):
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:
Cpkt = (najniższa cena występująca w ofertach )/(cena wskazana w rozpatrywanej ofercie) x 60
Cpkt - liczba punktów za kryterium „cena”
Maksymalna liczba punktów - 60 pkt
Zasady przyznawania punktów w kryterium „Doświadczenie Inspektora Nadzoru w Specjalności Drogowej” (D)
Dpkt - liczba punktów za kryterium „Doświadczenie Inspektora Nadzoru w Specjalności Drogowej”
Maksymalna ilość punktów - 40 pkt.
Zamawiający przyzna punkty w ramach omawianego kryterium w następujący sposób:
Doświadczenie Inspektora Nadzoru w Specjalności Drogowej będzie rozpatrywane na podstawie wskazanej w załączonym do oferty Załączniku nr 7 (Wykaz osób) liczby inwestycji budowlanych przy których inspektor pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego (w rozumieniu prawa budowlanego) w specjalności drogowej, a których przedmiotem była budowa lub przebudowa drogi o długości min. 500 m i wartości zamówienia w zakresie robót drogowych nie mniejszej niż 2 mln zł (brutto).
Za każdą inwestycję przy której inspektor pełnił wymienioną wyżej funkcję Zamawiający przyzna punkty wg poniższego zestawienia:
1 inwestycja – 10 pkt
2 inwestycje – 20 pkt
3 inwestycje – 30 pkt
4 inwestycje i więcej – 40 pkt.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą Wykazu osób ze wskazaniem doświadczenia Inspektora Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie konkuruje w ramach tego kryterium i nie przyzna za nie punktów,
Jeżeli żaden Wykonawca nie przedstawi do oceny doświadczenia Inspektora, Zamawiający do obliczenia punktacji w przedmiotowym kryterium nie zastosuje wzoru wskazanego powyżej i przyzna w tym kryterium 0 pkt.
ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Ipkt= Cpkt+Dpkt
wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach - 100.
za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert;
Po zmianie:
za ofertę najkorzystniejszą uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Lit. Kryterium Waga Liczba punktów
a) Cena (C) 60% 60
b) Liczba zatrudnionych osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp (L) 40% 40
Razem: 100,00
opis stosowanych kryteriów oraz sposób oceny ofert:
zasady przyznawania punktów w kryterium „Cena” (C):
Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ oraz umową. Cena wskazana w formularzu oferty oceniana będzie w następujący sposób:
Cpkt = (najniższa cena występująca w ofertach )/(cena wskazana w rozpatrywanej ofercie) x 60
Cpkt - liczba punktów za kryterium „cena”
Maksymalna liczba punktów - 55 pkt
Zasady przyznawania punktów w kryterium „Liczba zatrudnionych osób wymienionych w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp. ” (L)
W ramach wymienionego kryterium Zamawiający przyzna punkty jeśli Wykonawca oświadczy w Formularzu ofertowym, że do realizacji zamówienia zatrudni:
co najmniej 1 osobę wymienioną w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp – 10 pkt.
co najmniej 2 osoby wymienione w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp – 20 pkt.
co najmniej 3 osoby wymienione w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp – 30 pkt.
co najmniej 4 osoby wymienione w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp – 40 pkt.
Osoby te winny być zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia w wymiarze obejmującym co najmniej ½ etatu.
Lpkt - liczba punktów za kryterium „Oprocentowanie lokat”
Maksymalna liczba punktów - 15 pkt
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia odnośnie liczby osób o których mowa powyżej, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zatrudni 1 osobę o której mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 Pzp (w związku z tym, że Zamawiający postawił wymóg zatrudnienia 1 osoby w ramach warunków realizacji zamówienia)
ocena końcowa wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
Ipkt= Cpkt+Lpkt
wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach - 100.
za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która nie podlega odrzuceniu oraz która uzyska największą liczbę zsumowanych punktów w ramach ustalonych ww. kryteriów oceny ofert;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-22 12:00
Po zmianie:
2024-03-25 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-22 13:00
Po zmianie:
2024-03-25 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-19
Po zmianie:
2024-04-23
INNE PRZETARGI LUBICZ DOLNY
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu - etap II".
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
więcej: przetargi LUBICZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Wymiana piasku w piaskownicach, polach piaskowych i polach żwirowych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Konserwacja i utrzymanie wyposażenia terenów rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych (toalet WC), kontenerów sanitarnych, dyspenserów sanitarnych i umywalek wolnostojących w kompleksach wojskowych administr. przez JW Nr 2063 w Warszawie
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.