eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów"Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie"



Og³oszenie z dnia 2024-03-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 5428562331

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa paliw p³ynnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8a4b3b61-e10b-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00242683

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00009379/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw p³ynnych dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl /pn/szpitalradziejow. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ i dokumentów odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
2) je¿eli U¿ytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl - sk³ada Ofertê bez zak³adania .

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES,
2) minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, 7zip, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
6. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w zak³adce „Za³±czniki”.
7. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym
8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 8-12 SWZ nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email poczta@szpitalradziejow.pl Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Wykonawca dodatkowo o¶wiadcza , i¿ zosta³ poinformowany o tym, ¿e:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpo¶rednio od osób fizycznych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Radziejowie z siedzib± przy ulicy Szpitalnej 3.
2) inspektorem ochrony danych osobowych kontakt: Sylwia Bojanowska - Dekert tel. 515 291 178,
e-mail:biuro@as-consulting.pl
3) ww. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U z 2021 r., poz. 1129, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; ww. dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio od osób fizycznych w przedmiotowym postêpowaniu) dotycz±cych tych osób jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) osoby fizyczne, których dane Zamawiaj±cy pozyska³ bezpo¶rednio posiadaj±:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do w³asnych danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania w³asnych danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania w³asnych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) osobom fizycznym, których dane Zamawiaj±cy pozyska³ bezpo¶rednio w przedmiotowym postêpowaniu nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-02/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (tankowanie na stacjach paliw Wykonawcy) do pojazdów samochodowych w ilo¶ciach:
1) Benzyna bezo³owiowa Pb 95 6 000 litrów
2) Olej napêdowy ON 100 000 litrów
2. Oferowane paliwo musi odpowiadaæ normom jako¶ciowym okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. z 2015r. poz. 1680).
3. Wskazane powy¿ej ilo¶ci paliw nale¿y traktowaæ, jako szacunkowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewykorzystania w ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w czasie obowi±zywania umowy, je¿eli jego potrzeby rzeczywiste bêd± mniejsze od zamawianych.
4. Wielko¶æ opustu jest sta³a w okresie realizacji umowy.
5. Wykonawca przez ca³y okres realizacji umowy zagwarantuje ci±g³o¶æ dostaw oraz wysok± jako¶æ dostarczanych paliw zgodnie z obowi±zuj±cymi w Polsce normami jako¶ci i przepisami.
6. Wykonawca zagwarantuje dostawê paliw p³ynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przej¶ciowym tzw. paliwa przej¶ciowe.
7. Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ zakupów paliwa sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy do pojazdów oraz zbiornika agregatu (numery rejestracyjne bêd± podane przy zawarciu umowy w celu przekazania przez wykonawcê kart paliwowych)Wydawanie paliw odbywaæ siê bêdzie bezpo¶rednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiaj±cego na stacji paliw nr w Radziejowie oraz na ca³ym obszarze RP w miarê potrzeb.
8. Zamawiaj±cy wymaga, aby stacje paliw dedykowane do realizacji przedmiotowego zamówienia by³y czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobê i znajdowa³y siê: w odleg³o¶ci nie dalej ni¿ 4 km od siedziby Zamawiaj±cego, liczonej jako d³ugo¶æ trasy przejazdu od siedziby Zamawiaj±cego do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych.
Adres siedziby Zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów , oraz na obszarze RP w miarê potrzeb.
9. Ceny za zakupione paliwo bêd± naliczane wed³ug cen obowi±zuj±cych na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej zgodnie z pkt. 8), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcê w ofercie opust cenowy.
10. Strony uzgadniaj±, ¿e tankowanie paliw odbywaæ siê bêdzie wy³±cznie do baków pojazdów wymienionych w za³±czniku nr 1 do umowy – wykaz pojazdów bêdzie podany w umowie.
1) rozliczenie finansowe nastêpowaæ bêdzie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, co 10 dni,
2) Termin p³atno¶ci uwa¿a siê za zachowany w dniu obci±¿enia rachunku bankowego Zamawiaj±cego.
11. Wykonawca przyjmie termin p³atno¶ci 30*/60* dni od dnia prawid³owo wystawionej faktury.
12. Ilo¶æ pojazdów Zamawiaj±cego przewidzianych do tankowania na stacji Wykonawcy wynosi 12. W przypadku zmiany ilo¶ci i rodzaju pojazdów, zostanie to zapisane w postaci uaktualnionego wykazu do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust cenowy

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie:
- art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
- art. 7 ust. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach
w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca posiada koncesjê/zezwolenie/decyzje wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli Wykonawca bêdzie dysponowa³ 1 stacj± paliw dedykowan± do realizacji przedmiotowego zamówienia, które bêdzie czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobê i znajdowaæ siê bêdzie : w odleg³o¶ci nie dalej ni¿ 4 km od siedziby Zamawiaj±cego, liczonej jako d³ugo¶æ trasy przejazdu od siedziby Zamawiaj±cego do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych. Adres siedziby Zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów , oraz na obszarze RP w miarê potrzeb (w formie o¶wiadczenia zawartego w formularzu oferty-Za³.nr 1))
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie nie pó¼niej ni¿ w momencie rozpoczêcia realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³: 1 stacj± paliw dedykowan± do realizacji przedmiotowego zamówienia, która bêdzie czynna codziennie (7 dni w tygodniu) 24 godziny na dobê
i znajdowaæ siê bêdzie : w odleg³o¶ci nie dalej ni¿ 4 km od siedziby Zamawiaj±cego, liczonej jako d³ugo¶æ trasy przejazdu od siedziby Zamawiaj±cego do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpisu lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 6 do SWZ.
4. W przypadku podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Koncesji/zezwolenia/decyzji wydanej przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy - o¶wiadczenie w tym zakresie zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± nast±piæ za zgod± stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu
do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów
prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, o ile zmieni siê ilo¶æ
i rodzaj pojazdów posiadanych przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy dokona zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika
2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
5. Zmiany okre¶lone w ust. 4. pkt 1) do pkt 3) zostan± wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze
aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawieraæ kalkulacjê udowadniaj±c±, ¿e zmiany stawki podatku VAT,
zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracê, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub zmiana wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne – maj± wp³yw na koszty
wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Rodzaj i zakres zmian, zgodnie z zapisami wzoru umowy- Za³. nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-26 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.