Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00569837/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00028232/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Dębowej w Gosławicach oraz ul. Opolskiej w Dobrodzieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrodzień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dobrodzień
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-380
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 75 100
1.5.8.) Numer faksu: 34 35 75 100 wew. 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobrodzien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dobrodzien.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d85bc04-a005-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Dębowej w Gosławicach oraz ul. Opolskiej w Dobrodzieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d85bc04-a005-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073546/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Przebudowa ul. Dębowej w m. Gosławice oraz przebudowa ul. Opolskiej do skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Dobrodzień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2570167,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ul. Dębowej w m. Gosławice”. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1 zamówienia obejmuje przebudowę odcinka drogi wewnętrznej o szer. 3,50 m i długości ok. 283 m wzdłuż ul. Dębowej w miejscowości Gosławice: a) roboty pomiarowe, b) rozebranie istniejącej nawierzchni drogi, c) roboty ziemne, d) przygotowanie podłoża i wykonanie warstw wzmacniających, e) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie,f) wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jezdni o szer. 3,50 m i dł. ok. 283 m (ok. 1042 m2) oraz nawierzchni pobocza z kruszywa łamanego o szer. 0,75 m (ok. 425 m2), g) wykonanie połączeń z istniejącą nawierzchnią,
h) organizację ruchu zastępczego i docelowego, i) wykonanie robót towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 405502,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa ul. Opolskiej do skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich wraz z niezbędną infrastrukturą”. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 2 zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej o długości ok. 321 m wzdłuż ul. Opolskiej do skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich wraz z niezbędną infrastrukturą: a) w ramach branży sanitarnej budowę sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej: - budowę kanału deszczowego z rur PP/PE SN8 o średnicy 300 mm na dł. 162,5 m, - budowę kanału deszczowego z rur PP/PE SN8 o średnicy 250 mm na dł. 44,5 m,- budowę kanału deszczowego z rur PP/PE SN8 o średnicy 200 mm na dł. 20,0 m, - budowę przykanalików kanalizacji deszczowej z rur PP/PE SN8 o średnicy 150 mm na dł. 48,5 m,
- budowę betonowych studzienek rewizyjnych Ø 1000 mm (10 szt.), - budowę betonowych studzienek ściekowych Ø 500 mm z wpustami ulicznymi, chodnikowymi i półchodnikowymi. (14 szt.), b) w ramach branży elektrycznej: - przebudowę słupa linii napowietrznej nN 0,4kV zasilanej ze stacji transformatorowej, - budowę doświetlenia dwóch przejść dla pieszych (dwa słupy oświetleniowe wysokości 6 m z wysięgnikiem 1 m wraz z oprawami LED), - rozbudowę istniejącego oświetlenia Gminnego (budowa dwóch latarni oświetlenia ulicznego na słupach aluminiowych 8. metrowych z wysięgnikiem 1. m wraz z oprawami LED), c) w ramach branży drogowej: - wykonanie robót przygotowawczych, - wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S szer. 6,0/6,90/7,70 m na dł. ~321m, - budowę jednostronnego chodnika o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm oraz pobocza tłuczniowego, - budowę zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,
- rozebranie na obiekcie mostowym nawierzchni asfaltowej oraz wykonanie nowej nawierzchni z asfaltu twardolanego gr.~ 3 cm, - przebudowę skrzyżowania (pierścień najazdowy z kostki granitowej 15/18), - zahumusowanie terenu zieleni (gr. 15 cm), obsianie trawą i przycięcie krzewów,
- budowę odwodnienia (wpusty deszczowe o wym. 300x500 klasy D400), - przebudowę kolidującej infrastruktury technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 2164664,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216965,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299093,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216965,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vianko Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381149238
7.3.3) Ulica: Waryńskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-120
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216965,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2076156,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2076156,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243065652
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna - PHU ELMO Marcin Olejnik, al. Jana Pawła II 4, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, nr NIP 7491937090, nr REGON 365611063
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2076156,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOBRODZIEŃ
więcej: przetargi DOBRODZIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.