Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00097802/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg
na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542822059
1.5.8.) Numer faksu: 542822031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl/8/strona-glowna-bip.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont drógna terenie Gminy Aleksandrów Kujawski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-099fa073-c67a-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104505/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130894,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski.2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
1) Część 1 zamówienia: Zakup i dostawa kruszywa twardego – granit, bazalt, melafir frakcji 0-31,5 mm, przeznaczonego na remont dróg – w szacunkowej ilości około 1000 ton.
3. Oferowane kruszywo winno spełniać wymagania przedstawione w normie:
1) PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych – lub równoważnej;
2) PN-EN-13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym – lub równoważnej;
3) PN-EN-13043: 2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni, stosowanych w drogownictwie i innych obiektach budowlanych – lub równoważnej;
4) PN -EN 206:2014 gruz kruszony – lub równoważnej.
4. Dostawy mają być realizowane zgodnie z ilościami, opisem przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia oraz projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do swz.
5. Powyższe kruszywo musi zawierać odpowiednie deklaracje, atesty pozwalające na jego przeznaczenie.
6. Gruz kruszony, o którym mowa w części 2 zamówienia winien być bez domieszek z gazobetonu, cegły i innych zanieczyszczeń np. szkła, ceramiki sanitarnej, metalu.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
14212200-2 – Kruszywo
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa twardego przeznaczonego na remont dróg na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski.2. Zamówienie podzielone jest na 2 części:
2) Część 2 zamówienia: Zakup i dostawa gruzu kruszonego frakcji 31,5-63 mm przeznaczonego na remont dróg – w szacunkowej ilości około 400 ton.
3. Oferowane kruszywo winno spełniać wymagania przedstawione w normie:
1) PN-B-11112 Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych – lub równoważnej;
2) PN-EN-13242 Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym – lub równoważnej;
3) PN-EN-13043: 2004 Kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni, stosowanych w drogownictwie i innych obiektach budowlanych – lub równoważnej;
4) PN -EN 206:2014 gruz kruszony – lub równoważnej.
4. Dostawy mają być realizowane zgodnie z ilościami, opisem przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zamówienia oraz projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do swz.
5. Powyższe kruszywo musi zawierać odpowiednie deklaracje, atesty pozwalające na jego przeznaczenie.
6. Gruz kruszony, o którym mowa w części 2 zamówienia winien być bez domieszek z gazobetonu, cegły i innych zanieczyszczeń np. szkła, ceramiki sanitarnej, metalu.
7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
14212200-2 – Kruszywo
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 29268,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „PIASKOWIEC” Andrzej Gorlaszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790028171
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 48
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H."PIASKOWIEC" ANDRZEJ GORLASZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H."PIASKOWIEC" ANDRZEJ GORLASZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878
7.3.4) Miejscowość: Czołpin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-210
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WASIELEWSKI TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Budowa miejsca wypoczynku i rekreacji w miejscowości Stawki, działka nr 240/2 przy ul. Sportowej, Gmina Aleksandrów Kujawski
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów ".
- Zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Kujawski
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych - Przedszkole im. Juliana Tuwima w Aleksandrowie Kujawskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
- Dostawa materiałów do napraw dróg gruntowych.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.