eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówWykonanie trzech instalacji doświetlenia dla istniejących przejść dla pieszych oraz wykonanie zaprojektowanej sygnalizacji wraz z doświetleniem.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie trzech instalacji doświetlenia dla istniejących przejść dla pieszych oraz wykonanie zaprojektowanej sygnalizacji wraz z doświetleniem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CHRZANOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356287916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Grzybowskiego 7A

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326231272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.jedynak.pzd@powiat-chrzanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-chrzanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pzd-chrzanow.pl/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie trzech instalacji doświetlenia dla istniejących przejść dla pieszych oraz wykonanie zaprojektowanej sygnalizacji wraz z doświetleniem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c73c288-1d17-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006145/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie trzech instalacji doświetlenia dla istniejących przejść dla pieszych oraz wykonanie zaprojektowanej sygnalizacji wraz z doświetleniem.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191693/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3223. 14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503139,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1:
Doświetlenie przejścia dla pieszych z azylem w ciągu DP 1058K – ul. Oświęcimska w Chrzanowie w rejonie skrzyżowania z ul. Piłsudskiego.

W skład zadania wchodzi także przebudowa azylu oraz remont istniejących ciągów pieszych doprowadzających ruch do przedmiotowego przejścia na długości 20 m w każdą stronę od przejścia oraz wymiana istniejącego oznakowania na nowe.
Podłączenie zasilania do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego.
Zamawiający posiada zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu, zawierający także założenia instalacji elektrycznej doświetlenia przejść dla pieszych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 83394,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2:
Doświetlenie 2 istniejących przejść dla pieszych w rejonie skrzyżowania ul. Sikorskiego,
ul. Św. Barbary i ul. Przyrodniczej w Libiążu.

W skład zadania wchodzi także wymiana znaków na nowe,
Podłączenie zasilania do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego,
Zamawiający posiada zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu, zawierający także założenia instalacji elektrycznej doświetlenia przejść dla pieszych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 104752,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3:
Doświetlenie istniejącego przejścia dla pieszych wciągu DP 1041K - ul. Styczniowej w Luszowicach (rejon skrzyżowania z ul. Luszowicką.

Podłączenie zasilania do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego,
Zamawiający opracowuje projekt stałej organizacji ruchu, zawierający także założenia instalacji elektrycznej doświetlenia przejść dla pieszych. Spodziewany termin uzyskania zatwierdzenia projektu do 15.10.2021r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 31434,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4:
Wykonanie sygnalizacji 4-wlotowej na skrzyżowaniu ul. Leśnej, ul. Zwycięstwa i ul. Szczakowskiej w Trzebini wraz z doświetleniem 2 projektowanych przejść dla pieszych.

Zamawiający posiada zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu, zawierający także założenia instalacji elektrycznej doświetlenia przejść dla pieszych
Zamawiający jest w posiadaniu projektu wykonawczego budowy sygnalizacji świetlnej, który dostępny jest w siedzibie Zamawiającego.
Zasilanie z istniejącego przyłącza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej

4.5.5.) Wartość części: 283557,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

gdyż postępowanie dot. w/w części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienie publicznego.
Uzasadnienie:
Zamawiający do SWZ nie dołączył prawidłowo określonego przedmiaru ( w tabeli brak ilości) i w związku z powyższym oferent nie był w stanie poprawnie określić kwoty za wykonanie przedmiotowego zadania

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

gdyż postępowanie dot. w/w części obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienie publicznego.
Uzasadnienie:
Zamawiający do SWZ nie dołączył prawidłowo określonego przedmiaru ( w tabeli brak ilości) i w związku z powyższym oferent nie był w stanie poprawnie określić kwoty za wykonanie przedmiotowego zadania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28699,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28699,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28699,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wacław Szczepanik VATICO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120635406

7.3.3) Ulica: Oś. Centrum D1/165

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-932

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28699,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 286999,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286999,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 286999,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wacław Szczepanik VATICO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120635406

7.3.3) Ulica: oś. Centrum D1/165

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-932

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286999,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.