Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00045245/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
- 2024/BZP 00077253/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace modernizacyjne i adaptacyjne w budynkach socjalnych na terenie gminy Będzino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĘDZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 19
1.5.2.) Miejscowość: Będzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-037
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943162530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bedzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bedzino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bedzino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace modernizacyjne i adaptacyjne w budynkach socjalnych na terenie gminy Będzino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b038641-b527-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041562/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Prace modernizacyjne i adaptacyjne w budynkach socjalnych na terenie gminy Będzino
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1955340,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Prace modernizacyjne i adaptacyjne w budynku mieszkalnym w m. Dworek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególnościzaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlanych mających na celu wykonanie prac modernizacyjnych i adaptacyjnych w budynku mieszkalnym w miejscowości Dworek, obejmujących w szczególności poniższe prace :
Zadanie Nr 1: termomodernizacja budynku,
Zadanie Nr 2: montaż paneli fotowoltaicznych gruntowych,
Zadanie Nr 3: zagospodarowanie terenu w zakresie: dostawa i montaż altany drewnianej, dostawa i montaż placu zabaw,
Zadanie Nr 4: zagospodarowanie terenu w pozostałym zakresie,
Zadanie Nr 5: drobne roboty budowlane w budynku mieszkalnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 504123,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Prace modernizacyjne i adaptacyjne w budynku mieszkalnym w miejscowości Wierzchomino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności zaprojektowanie oraz wykonanie prac budowlanych mających na celu wykonanie prac modernizacyjnych i adaptacyjnych w budynku mieszkalnym w miejscowości Wierzchomino, obejmujących w szczególności poniższe prace :Zadanie Nr 1: termomodernizacja budynku,Zadanie Nr 2: montaż paneli fotowoltaicznych na dachu,
Zadanie Nr 3: montaż szamba,
Zadanie Nr 4: montaż pompy ciepła,
Zadanie Nr 5: wykonanie hydrantu przeciwpożarowego,
Zadanie Nr 6: wykonanie wewnętrznych prac adaptacyjnych polegających na utworzeniu 2 lokali mieszkalnych na poddaszu budynku w Wierzchominie,
Zadanie Nr 7: wykonaniu wewnętrznych prac adaptacyjnych polegających na utworzeniu 3 lokali mieszkalnych w starej Sali gimnastycznej w budynku w Wierzchominie,
Zadanie Nr 8: wykonaniu wewnętrznych prac adaptacyjnych polegających na utworzeniu punktu usługowego w budynku w Wierzchominie,
Zadanie Nr 9: zagospodarowanie terenu w zakresie: dostawa i montaż altany drewnianej,
Zadanie Nr 10: zagospodarowanie terenu w pozostałym zakresie,
Zadanie Nr 11: pozostałe roboty budowlane w obrębie budynku,
Zadanie Nr 12: dostawa i montaż wyposażenia lokali mieszkalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 1695619,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASZUB-BUD Michał Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421700644
7.3.4) Miejscowość: Chałupy
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497582,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497582,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497582,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KASZUB-BUD Michał Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421700644
7.3.4) Miejscowość: Chałupy
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497582,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BĘDZINO
więcej: przetargi BĘDZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.