Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188939/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamieńsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 50
1.5.2.) Miejscowość: Kamieńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-360
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kamiensk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kamiensk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kamiensk.pl oraz https://bip.kamiensk.com.pl zawierające odesłanie na Platformę przetargową pod adresem: https://kamiensk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamieńsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea55d2d-e27f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamieńsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188939
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚZP.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 241500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w msc. Gorzędów oraz na ul. Kolejowej w msc. KamieńskZakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w msc. Gorzędów:
a) Budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego
b) Budowę słupów oświetleniowych stalowych – 4 szt
c) Montaż wysięgników jednoramiennych – 4 szt
d) Montaż opraw oświetleniowych – 4 szt
2) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego na ul. Kolejowej w msc. Kamieńsk (Zamawiający zmniejszył zakres realizacji projektu budowlanego do nw. wielkości, załączony przedmiar robót został dostosowany do ograniczonego zakresu zamówienia)
a) Budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego
b) Budowę słupów oświetleniowych stalowych – 4 szt
c) Montaż wysięgników jednoramiennych – 4 szt
d) Montaż opraw oświetleniowych – 4 szt
e) Montaż szafki pomiarowo – sterowniczej – 1 szt
Uwaga:
W związku z przeprowadzoną wymianą opraw oświetleniowych na terenie gminy Kamieńsk, Zamawiający wymaga zamontowania (zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia) opraw oświetleniowych o niżej wymienionych parametrach:
• Moc maksymalna oprawy ≥ 50 W (max. 55,5 W),
• Materiał korpusu odlew aluminium, malowany proszkowo, kolor szary
• Skuteczność świetlna oprawy > 118 lm/W
• Strumień świetlny oprawy > 6000 lm
• Stopień szczelności min. IP 66,
• Odporność na uderzenia min. IK 09,
• Klasa ochronności elektrycznej - II,
• Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe - 10kV,
• Zakres temperatury pracy od - 40oC do + 40oC,
• Napięcie zasilania 230V, 50Hz,
• Znak CE,
• Materiał klosza - szkło hartowane
• Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego
• Waga netto oprawy nie większa niż 5,5 kg,
• Temperatura barwowa 4000 K,
• Wskaźnik oddawania barw Ra >70,
• Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) – 0%
• Możliwość ustawiania sterownika przynajmniej na 5 różnych poziomów redukcji strumienia świetlnego (redukcji mocy),
• W przypadku awarii sterownika przejście w stan świecenia na 100%,
• Sterownik ma być integralną częścią oprawy, a moc pobierana przez sterownik ma
być wliczona w moc oprawy.
• Gwarancja producenta - minimum 5 lat,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części zamówienia odrębnie stanowi projekt budowlany i wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję informacyjną.
3.2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3.3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
3.4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia):
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Zamawiający wymaga przedłożenia mapy geodezyjnej powykonawczej z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego Ośrodka Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej),
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim (oprawionej w segregator ze szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu – dla wykonanego zakresu robót,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
• o wykonaniu robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
f) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
g) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
3.5. Zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży elektrycznej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 1510 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 98000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w msc. Kamieńsk ul. Gajewskiego oraz ul. ŁączyńskiegoZakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w msc. Kamieńsk ul. Gajewskiego:
a) Budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego
b) Budowę słupów oświetleniowych stalowych – 6 szt
c) Montaż wysięgników jednoramiennych – 6 szt
d) Montaż opraw oświetleniowych – 6 szt
2) Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w msc. Kamieńsk ul. Łączyńskiego (Zamawiający zmniejszył zakres realizacji projektu budowlanego do nw. wielkości, załączony przedmiar robót został dostosowany do ograniczonego zakresu zamówienia)
a) Budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego
b) Budowę słupów oświetleniowych stalowych – 5 szt
c) Montaż wysięgników jednoramiennych – 4 szt
d) Montaż wysięgnika podwójnego – 1 szt
e) Montaż opraw oświetleniowych – 6 szt
f) Montaż szafki pomiarowo – sterowniczej – 1 szt
Uwaga:
W związku z przeprowadzoną wymianą opraw oświetleniowych na terenie gminy Kamieńsk, Zamawiający wymaga zamontowania (zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia) opraw oświetleniowych o niżej wymienionych parametrach:
• Moc maksymalna oprawy ≥ 50 W (max. 55,5 W),
• Materiał korpusu odlew aluminium, malowany proszkowo, kolor szary
• Skuteczność świetlna oprawy > 118 lm/W
• Strumień świetlny oprawy > 6000 lm
• Stopień szczelności min. IP 66,
• Odporność na uderzenia min. IK 09,
• Klasa ochronności elektrycznej - II,
• Zabezpieczenie przeciwprzepięciowe - 10kV,
• Zakres temperatury pracy od - 40oC do + 40oC,
• Napięcie zasilania 230V, 50Hz,
• Znak CE,
• Materiał klosza - szkło hartowane
• Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego
• Waga netto oprawy nie większa niż 5,5 kg,
• Temperatura barwowa 4000 K,
• Wskaźnik oddawania barw Ra >70,
• Wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) – 0%
• Możliwość ustawiania sterownika przynajmniej na 5 różnych poziomów redukcji strumienia świetlnego (redukcji mocy),
• W przypadku awarii sterownika przejście w stan świecenia na 100%,
• Sterownik ma być integralną częścią oprawy, a moc pobierana przez sterownik ma
być wliczona w moc oprawy.
• Gwarancja producenta - minimum 5 lat,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z Części zamówienia odrębnie stanowi projekt budowlany i wykonawczy, STWiOR oraz przedmiar robót - załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiar robót pełni wyłącznie funkcję informacyjną.
3.2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one spełniały określone w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
Zamawiający wskazuje dla tych rozwiązań jako kryteria równoważności dopuszczenie tolerancji +/- 5% dla wszelkich wymaganych dla nich parametrów.
Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
3.3. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
3.4. Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego (dotyczy zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia):
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji (na dzień odbioru Zamawiający wymaga przedłożenia mapy geodezyjnej powykonawczej z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego Ośrodka Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej),
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowej w języku polskim (oprawionej w segregator ze szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie do użytkowania do PINB przyjęte bez sprzeciwu – dla wykonanego zakresu robót,
b) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
• o wykonaniu robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane,
• o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
f) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
g) wersję elektroniczną dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD.
3.5. Zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia Zamawiający wymaga by czynności w zakresie wykonania robót branży elektrycznej wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2022r. poz. 1510 ze zm.). Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mogą wykonywać żadnych czynności na Terenie budowy bez zatrudnienia w ramach stosunku pracy u Wykonawcy, Podwykonawców robót lub usług. Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów na budowę, geodetów, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe, o ile czynności te nie stanowią stosunku pracy na gruncie przepisów Kodeksu pracy (np. samozatrudnienie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 143500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN-EL STRZELECKI Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7722421513
7.3.3) Ulica: Sportowa 9
7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 97-360
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IN-EL STRZELECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
IN-EL STRZELECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN-EL STRZELECKI Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7722421513
7.3.3) Ulica: Sportowa 9
7.3.4) Miejscowość: Kamieńsk
7.3.5) Kod pocztowy: 97-360
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IN-EL STRZELECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
IN-EL STRZELECKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.