Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00141272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00158433/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00169615/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00171673/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja terenów sportowych i rekreacyjnych przy Szkole Podstawowej nr 352 przy ul. Conrada 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja terenów sportowych i rekreacyjnych przy Szkole Podstawowej nr 352 przy ul. Conrada 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b32cb2-c4ac-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Modernizacja terenów sportowych i rekreacyjnych przy Szkole Podstawowej nr 352 przy ul.Conrada 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.8.2023.EPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2989846,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji terenów sportowych i rekreacyjnych, budowa boisk oraz budowy hali pneumatycznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i urządzeniami budowlanymi zgodnie z założeniami Programów Funkcjonalno-Użytkowych tj.:
– Programu Funkcjonalno-Użytkowego - Modernizacja terenów sportowych i rekreacyjnych - opracowanego 9 grudnia 2022 r. przez Biuro Inżynierskie Antosik Milada Suwalska Antosik;
– Programu Funkcjonalno-Użytkowego - Budowa hali pneumatycznej -opracowanego 9 grudnia 2022 r. przez ATM Projekt Tomasz Król.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej, zgodnie z wytycznymi w ww. PFU;
b) wykonanie robót montażowo-budowlanych.
Działka nr ew. 22, 23, 27, 57 z obrębu 7-08-16 SP nr 352 J.H. Wagnera, ul. Josepha Conrada 6, 01-922 Warszawa
Wielkość obiektu
- w zakresie modernizacji szacunkowa powierzchnia całkowita inwestycji ok 5 800 m kw.
- w zakresie hali pneumatycznej powierzchnia ok 1650 m2.
Zakres prac dot. modernizacji terenów sportowych i rekreacyjnych:
a) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi pkt. 1.2.1. Programu Funkcjonalno-Użytkowego - Modernizacja terenów sportowych i rekreacyjnych;
b) prace demontażowe i rozbiórkowe;
c) rozbudowa boiska piłkarskiego;
d) remont nawierzchni sportowych boisk do siatkówki i koszykówki;
e) budowa bieżni lekkoatletycznej;
f) budowa skoczni do skoków w dal;
g) budowa rzutni do pchnięcia kulą;
h) organizacja terenu rekreacyjnego wraz z dostawą i montażem urządzeń;
i) termomodernizacja ściany szczytowej (północnej) istniejącej sali sportowej szkoły;
j) odtworzenie zewnętrznych schodów terenowych w obrysie istniejących ścian oporowych;
k) prace porządkowe i uzupełniające;
l) modernizację oświetlenia zewnętrznego terenu;
m) wykonanie ogrodzenia wewnętrznego.
Powyższe prace należy sporządzić w oparciu o dyspozycję przestrzenną stanowiącą załącznik nr 1 do PFU
6.5 Zakres prac dot. budowy hali pneumatycznej:
a) wykonanie dokumentacji projektowej, tj.: wielobranżowego projektu hali pneumatycznej w zakresie niezbędnym do jej wybudowania, wykonanie projektu budowlanego i technicznego przyłącza gazowego zgodnie z wytycznymi gestora, wykonanie projektu przyłącza energetycznego z rozdzielni głównej szkoły, do centrali nadmuchowej wraz z uzyskaniem wszelkich pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do wzniesienia przedmiotowego obiektu w tym uzgodnień ZUD;
b) budowa hali pneumatycznej z systemem kotew, która stanowić będzie przykrycie boisk do gry w piłkę:
c) wykonanie systemu grzewczo - nadmuchowego (kontenera technicznego);
d) wykonanie magazynu do przechowywania elementów hali;
e) wykonanie przyłącza gazowego wraz doprowadzeniem gazu do centrali nadmuchowej;
f) wykonanie przyłącza energetycznego z rozdzielni głównej szkoły do hali pneumatycznej, kontenera technicznego;
g) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej wraz z zewnętrzną instalacją elektryczną oraz włączeniem do istniejącej sieci elektrycznej
Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na czynnym obiekcie.
Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Części II w pkt 6.1. – 6.6. SWZ, przy użyciu co najmniej 1 pojazdu dostosowanego do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jednego pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem ziemnym w rozumieniu art. 2 pkt 33) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, PFU oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące załączniki do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45217000-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów nadmuchiwanych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3382500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5244503,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3382500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRIMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342978344
7.3.3) Ulica: Al. Wojciecha Korfantego 191A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3382500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 546 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.