Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00130672/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-29
- 2021/BZP 00136376/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/W/J/4620-36/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/W/J/4620-36/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84875457-f030-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130672/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-36/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.
Powyższą usługę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie technologii robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ) wraz z opracowaniem i przekazaniem operatów z uwzględnieniem min.:
1) założenie osnowy;
2) założenie reperów wysokościowych;
3) inwentaryzacja wysokościowa terenu przed rozpoczęciem robót ziemnych;
4) tyczenie i inwentaryzacja robót tymczasowych (np. drogi technologiczne, dojazdowe do placu budowy, place składowe, przyłącza, ogrodzenie itp.);
5) inwentaryzacja składowanych materiałów (np. humus, kruszywo);
6) inwentaryzacja geodezyjna drzew kolidujących z zakresem robót (na placu budowy);
7) tyczenie i inwentaryzacja (przed i po ich wykonaniu) zgodnie z dokumentacją projektową ;
8) wykonanie operatów i obmiarów wykonanych robót wraz z mapami;
9) wytyczenie na bieżąco w terenie ewentualnych miejsc kolizji prowadzonych robót z istniejącym uzbrojeniem terenu
10) sporządzenie i dostarczenie map z wynikami geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej do właściwego terenowo Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (w zakresie zadania) oraz do innych wymaganych ośrodków;
11) uzupełnienie mapy sytuacyjno-wysokościowej prowadzonej przez w/w ośrodek, wymagane wyjazdy do ośrodka w celu wrysowania uzupełnień (wykonanych elementów) na mapach prowadzonych przez nich w tradycyjny sposób.
12) dokonywanie bieżących wpisów do dziennika budowy
13) Obsługa robót zanikowych - sieci (wytyczenie i inwentaryzacja)
14) Kontrolę zgodności nowopowstałych obiektów w stosunku do ich planowanego usytuowania w trakcie budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71353200-9 - Usługi opomiarowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234684,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234684,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOB K&Z BIURO ZARZĄDZANIA I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI KRZYSZTOF ZIENTARA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8251841793
7.3.3) Ulica: ul. Komorska, nr 48A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-161
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234684,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2025 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej Nr 104369L wraz z uzyskaniem dla tej drogi ostatecznej decyzji o realizacji inwestycji ZRID.
- Zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Konopnickiej w Białogardzie
- Podziały geodezyjne - 3 zadania częściowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.