eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiSVA/W/J/4620-36/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie".



Ogłoszenie z dnia 2021-10-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/W/J/4620-36/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amwsinevia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/W/J/4620-36/2021: Kompleksowa obsługa geodezyjna w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84875457-f030-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130672/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SVA/W/J/4620-36/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej w zadaniu inwestycyjnym nr 91553 – „Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie”.
Powyższą usługę należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie technologii robót budowlanych (załącznik nr 9 do SWZ) wraz z opracowaniem i przekazaniem operatów z uwzględnieniem min.:
1) założenie osnowy;
2) założenie reperów wysokościowych;
3) inwentaryzacja wysokościowa terenu przed rozpoczęciem robót ziemnych;
4) tyczenie i inwentaryzacja robót tymczasowych (np. drogi technologiczne, dojazdowe do placu budowy, place składowe, przyłącza, ogrodzenie itp.);
5) inwentaryzacja składowanych materiałów (np. humus, kruszywo);
6) inwentaryzacja geodezyjna drzew kolidujących z zakresem robót (na placu budowy);
7) tyczenie i inwentaryzacja (przed i po ich wykonaniu) zgodnie z dokumentacją projektową ;
8) wykonanie operatów i obmiarów wykonanych robót wraz z mapami;
9) wytyczenie na bieżąco w terenie ewentualnych miejsc kolizji prowadzonych robót z istniejącym uzbrojeniem terenu
10) sporządzenie i dostarczenie map z wynikami geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej do właściwego terenowo Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (w zakresie zadania) oraz do innych wymaganych ośrodków;
11) uzupełnienie mapy sytuacyjno-wysokościowej prowadzonej przez w/w ośrodek, wymagane wyjazdy do ośrodka w celu wrysowania uzupełnień (wykonanych elementów) na mapach prowadzonych przez nich w tradycyjny sposób.
12) dokonywanie bieżących wpisów do dziennika budowy
13) Obsługa robót zanikowych - sieci (wytyczenie i inwentaryzacja)
14) Kontrolę zgodności nowopowstałych obiektów w stosunku do ich planowanego usytuowania w trakcie budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71353200-9 - Usługi opomiarowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234684,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234684,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOB K&Z BIURO ZARZĄDZANIA I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI KRZYSZTOF ZIENTARA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8251841793

7.3.3) Ulica: ul. Komorska, nr 48A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-161

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234684,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.