Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00062672/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413543273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2) Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego Filia w Suchowoli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572531581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7,
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeromszczaki@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spchmielnik.superszkolna.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: 3) Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572531581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dygasińskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413544383
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opschmielnik.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572531581
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542266
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolechmielnik.edupage.org
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: 5) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi i Niepełnosprawnych Intelektualnie w Chmielniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572949524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zrecze Duże 22
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542420
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Chmielnickie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551316452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starobuska 10
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chmielnickie@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chck.chmielnik.com
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572279727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kielecka 18
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413542944
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@spzozchmielnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchmielnik.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.04.2024 do 31.03.2026 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f005f2-ba94-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051119/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062672
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575932,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego Gminy Chmielnik w okresie od dnia 01.04.2024 r. do 31.03.2026 r. z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy :- moc umowna oświetlenia ulicznego – 566,02 [ kW ]
- szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 789,39 [MWh],
- ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną - 102 punkty.
Umowy z dotychczasowym dostawą energii zawarte są na czas określony do dnia 31.03.2024r
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 488877,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.2. Część 2 – Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia budynków i obiektów w okresie od dnia 01.04.2024 r. do 31.03.2026 r. z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy:- moc umowna oświetlenia lokali i obiektów – 547 [ kW ]
- szacowane zużycie w okresie obowiązywania umowy 357,658 [MWh]
- ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną – 37 punktów.
Umowy z dotychczasowym dostawą energii zawarte są na czas określony do dnia 31.03.2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 219519,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488877,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 823365,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488877,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488877,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219519,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373051,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219519,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Sprzedaż sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762337735
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 60
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-417
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219519,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2026-03-31INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Modernizacja systemu przeciwpożarowego w Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
- Dostawa wyposażenia i sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chmielniku
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Chmielnik
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej
- Zakup energii elektrycznej na okres 3 lat
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
- taśmy transportowe.
- dostawa energii elektrycznej.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.