eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłakowiceDostawa i montaż pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Mysłakowice



Ogłoszenie z dnia 2022-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Mysłakowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mysłakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Mysłakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-533

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756439960

1.5.8.) Numer faksu: 756439999

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@myslakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://myslakowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Mysłakowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f701012d-e646-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003332/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa (w tym zakup niezbędnych urządzeń) infrastruktury służącej wytwarzaniu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych (w tym mikroinstalacji) przez członków Karkonoskiego Klastra Energii)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.1. Produkcja i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych) - projekt pn. „Budowa (w tym zakup niezbędnych urządzeń) infrastruktury służącej wytwarzaniu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych (w tym mikroinstalacji) przez członków Karkonoskiego Klastra Energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż pomp ciepła dla obiektu użyteczności publicznej
1. Przedszkole Publiczne w Łomnicy
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż dwóch połączonych równolegle pomp ciepła powietrze-woda o mocy ok.
20 kW w kaskadzie wraz z elementami niezbędnymi do ich funkcjonowania w budynku Przedszkola Publicznego w Łomnicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 230010,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej:
1. Przedszkole Publiczne w Łomnicy.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy
ok. 20,80 kWp (nie mniejszej niż 20,40 kWp - jednak nie większej niż nie większej niż 21,20 kWp) na gruncie na terenie
działki nr 456/4 i nr 456/14 stanowiącej własność Zamawiającego na potrzeby zasilenia w energię elektryczną budynku
Przedszkola Publicznego w Łomnicy. Analizowana działka posiada kształt prostokąta i płaskie ukształtowanie terenu dzięki
czemu na etapie inwestycji nie przewiduje się prowadzenia prac niwelacyjnych. Na posadowienie instalacji fotowoltaicznej
wybrano najbardziej nasłonecznione i wolne od zabudowy miejsce. Budynek posiada zasilanie poprzez sieć niskiego
napięcia. Planuje się wykorzystać przyłącze zlokalizowane w rozdzielni głównej budynku Przedszkola. Zakres prac nie
zakłada ingerencji w istniejący układ zasilania i opomiarowania obiektu.
2. Boisko Orlik w Mysłakowicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy
ok. 25,60 kWp (nie mniejszej niż 25,20 kWp- jednak nie większej niż nie większej niż 26,00 kWp) na gruncie na terenie
działki nr 1282 stanowiącej własność Zamawiającego na potrzeby zasilenia w energię elektryczną oświetlenia boiska Orlik w
Mysłakowicach. Analizowana działka posiada kształt prostokąta i płaskie ukształtowanie terenu dzięki czemu na etapie
inwestycji nie przewiduje się prowadzenia prac niwelacyjnych. Na posadowienie instalacji fotowoltaicznej wybrano
najbardziej nasłonecznione i wolne od zabudowy miejsce. Obiekt posiada zasilanie poprzez sieć niskiego napięcia. Planuje
się wykorzystać przyłącze zlokalizowane w rozdzielni głównej obiektu Orlik w Mysłakowicach. Zakres prac nie zakłada
ingerencji w istniejący układ zasilania i opomiarowania obiektu.
3. Urząd Gminy w Mysłakowicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy
ok. 21,60 kWp, na budynku Urzędu Gminy w Mysłakowicach działka nr 976 stanowiąca własność Zamawiającego, na
potrzeby zasilenia w energię elektryczną Urzędu Gminy w Mysłakowicach. Dach skośny w kształcie trapezu pokryty
dachówką ceramiczną. Na posadowienie instalacji fotowoltaicznej wybrano najbardziej nasłonecznione i wolne od zabudowy
miejsce. Obiekt posiada zasilanie poprzez sieć niskiego napięcia. Planuje się wykorzystać przyłącze zlokalizowane w
rozdzielni głównej Urzędu Gminy w Mysłakowicach. Zakres prac nie zakłada ingerencji w istniejący układ zasilania i
opomiarowania obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 339500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232995,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230010,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. HYDROPULT Ryszard Ryczko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110001570

7.3.3) Ulica: Dembowskiego 36

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-570

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230010,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517708,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MS Energy Mariusz Świątkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942959511

7.3.3) Ulica: Zamkowa 9

7.3.4) Miejscowość: Ślęza

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.