Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180162/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gminnej świetlicy wiejskiej w Wyszonowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37
1.5.2.) Miejscowość: Wiązów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713931136
1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w. 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bartosz@wiazow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wiazow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku gminnej świetlicy wiejskiej w Wyszonowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1238c918-1549-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010092/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa budynku gminnej świetlicy wiejskiej w Wyszonowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180162/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 811410,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa budynku gminnej świetlicy wiejskiej w Wyszonowicach. W ramach inwestycji planowana jest przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wyszonowice, (działka nr 81 AM-2 obręb Wyszonowice). Zakres prac obejmuje m.in.:
1. roboty rozbiórkowe (m.in.: schody drewniane, strop nad parterem – nad pomieszczeniami sanitarnymi, istniejąca scena);
2. demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej;
3. rozbiórkę ścianek działowych w poszczególnych pomieszczeniach;
4. demontaż kraty przy istniejących schodach;
5. zamontowanie w oknach nawietrzaków okiennych;
6. wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej;
7. zamontowanie w pomieszczeniu wydawalni drzwi z oknem podawczym;
8. zamontowanie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
9. wykonanie nowego stropu drewnianego (drewno należy zabezpieczyć przeciwgrzybicznie i przeciwogniowo);
10. wykonanie ocieplenia stropu wełną;
11. wykonanie nowych podłóg i posadzek;
12. wykonanie ścianek działowych na parterze i piętrze;
13. wykonanie wentylacji pomieszczeń;
14. wykonanie nowych schodów prowadzących na piętro;
15. wykonanie nowej sceny;
16. dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych (toalety, pochylnia, platforma schodowa);
17. wykonanie nowych tynków;
18. malowanie ścian oraz sufitów;
19. wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wody wraz z podłączeniem do istniejącego przyłącza;
20. zamontowanie grzejników elektrycznych;
21. wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z instalacją gniazd oraz oświetlenia awaryjnego;
22. wykonanie nowych schodów zewnętrznych;
23. wykonanie nowego tynku na elewacji;
24. ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem;
25. wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej;
26. montaż rur spustowych oraz instalacji odgromowej (jeżeli zdemontowane rury oraz odgromy nadają się do użytku należy je odnowić i zamontować ponownie);
27. wykonanie nowych tynków na kominach oraz zamontowanie czap kominowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45313100-5 - Instalowanie wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904842,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904842,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904842,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe DOMUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7531074259
7.3.3) Ulica: Traugutta 17
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) firma LUXX Mariusz Sitko, ul. Traugutta 11C, 49-200 Grodków, osoba do kontaktu: Mariusz Sitko nr telefonu 602 622 082 adres e-mail : sitkolux@wp.pl zakres powierzanej części zamówienia: wykonanie instalacji elektrycznych;
2) firma TT-INSTAL Tomasz Tokarski, ul. Żelazna 55, 49-200 Grodków, osoba do kontaktu: Tomasz Tokarski nr telefonu 690 964 151 adres e-mail tomasztomas@gmail.com zakres powierzanej części zamówienia: wykonanie instalacji sanitarnych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904842,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-10INNE PRZETARGI WIĄZÓW
więcej: przetargi WIĄZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.