Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171374/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00171374/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00171374/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00172236/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
- 2021/BZP 00173032/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi – rejon ul. Leszczynowej i Orzechowej wraz z odwodnieniem”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 1c
1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.pawlicka@dopiewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi – rejon ul. Leszczynowej i Orzechowej wraz z odwodnieniem”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae26f1fa-0f0a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003835/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Skórzewo - budowa drogi rejon ul. Leszczynowej i ul. Orzechowej wraz z odwodnieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171374/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 633164,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Leszczynowej i Orzechowej od ul. Jaworowej do ul. Dębowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w ul. Dębowej od ul. Orzechowej do ul. Szarotkowej w Skórzewie.
Krótki opis przedmiotu zamówieniu:
- budowa pieszojezdni z kostki betonowej w północnej części ul. Leszczynowej i Orzechowej szer. 5 m i długość 247,65 m,
- budowa kanału deszczowego w ul. Dębowej z rur PVC-U Lite SN8 o średnicy fi 400, fi 315, fi 200, fi 160 i długość 151,2 m.
- Uwaga: w projekcie kanalizacji deszczowej przewidziano studnie rewizyjne tworzywowe fi 425. Do wyceny i realizacji należy przyjąć studnie fi 600 i 1000 - zgodnie z Wykazem do Opisu SIWZ i przedmiarem robót.
- Ponadto Zamawiający informuje, że TOR i SOR są w trakcie aktualizacji i zostaną Wykonawcy przekazane w dniu przekazania placu budowy.
2. Niniejsza umowa jest realizowana w ramach zdania budżetowego:
pn.„Budowa drogi – rejon ul. Leszczynowej i Orzechowej wraz z odwodnieniem”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic,
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych,
45113000-2 Roboty na placu budowy,
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji oraz 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
Maksymalny okres gwarancji i rękojmi zaoferowany przez Wykonawcę, może wynosić 84 miesiące.
Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określony w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617862,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1181682,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617862,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772374247
7.3.3) Ulica: ul. Wyzwolenia 15
7.3.4) Miejscowość: Dopiewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617862,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOPIEWO
więcej: przetargi DOPIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.